gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 27, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo"The next big thing"in ne olduğuna büyük firmalar trend forecasterlar aracılığı ile ulaşmaya çalışırken, artık bu araştırma bedava olan bloglar sayesinde yapılıyor. 20- 30 blogu araştırmak şu anda neyin konuşulduğu, neyin "hot" olduğu hakkında hızlı bir bilgi sağlıyor. Bütün moda evleri gelecek hakkında yorumlar yaparken "sokak"dan etkileniyorlar. Sokağı oluşturan ana görüş ya da akım dediğimiz "mainstream" de blogları takip ediyor.
Moda Trenden İn!'e gelince, şu güne kadar çok güzel geri dönüşler aldım sizlerden. Biraz reklam yapmış olayım.
Yaklaşık 9 aydır hizmet veren sitenin Türkçe içeriği olmasında ısrarcıyım. Herkes İngilizce yazdığım takdirde benimde dünya moda blog kazanında söz sahibi olacağımı söylüyor. Ancak kendi anadilinde bu düzeyde hizmet almak isteyenlere yönelik yazma konusunda hala ısrarcıyım.(Bakalım nereye kadar?) Yoksa bu zamana kadar altın yumurtlayan blog tavukçuluktan bana da bir pay düşerdi.
Peki Türkçe içerikte ısrarcıyım da siz sevgili ziyretçiler arama yaptığınızda bu kuyuya hangi yolla düşüyorsunuz biliyor musunuz?
İstatistik geliyor;
1- Dikiş; sevgili dikişçiler, kimbilir nasıl hayal kırıklığına uğruyorsunuz, dikiş yazıpta buraya düştüğünüzde. O yüzden yemekçi blogculara buradan sesleneyim, içinizden biri dikişli bloglar yapsa çok tutar.
2- Mango; sezonu belirtip bir de katalog kelimesini ekleyip google'a çıkart diyen kullanıcı, benim siteye düşüyor. Benden mango.com ya da mango.es'e gidiyor. Bu zahmete ne gerek var? Her Türk kadını bir kez Mango'nun tadına bakıyor nasıl olsa. Kimsenin yorumları da umrunda değil. Mango ucuz ve oradan her sezon gözü kapalı alışveriş yapacak. Bare doğrudan mango.com'a gidin.
3- Zara; Mango'nun aynısı. Siz İspanyol markalar çok başarılısınız.
4- ... sezon neyse onun modası; İşte kendimi en işe yarar hissettiğim arama sözcükleri bunlar.

Şu aralar Kate Moss filmi çok aranıyor.

Bunların dışında siteye "faşın tivi kızlar" yazıpta giren ya da kuyu resimleri aramak suretiyle düşenlere de yanlış numara demekten başka çarem kalmıyor.
Ben yazmaya devam ediyorum umarım aradığınızı ya da hiç bilmediklerinizi buluyorsunuzdur.
"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Blogger deryik

<$BlogCommenlütfen, lütfen türkçe kalın. ve teşekkürler.

<$BlogCommen1:42 ÖSlogCommen  Blogger Autumn

<$BlogCommenAçıkçası ben de (kendim dikiş ve örgü üzerine bir blog yürüttüğümden) bu muhtelif konular üzerine bir blog sanarak girdim ama aslında uzun zamndır etrafta arayıp da bulamadığım bir blog bu. İyi ki kollarını sıvamışsın Melis.

<$BlogCommen2:13 ÖSlogCommen  Blogger şahika uğurlu

<$BlogCommenben murat kaya'nın blogundan düşmüştüm, juniorcopywriter'dan. pişman değilim:)
selamlar

<$BlogCommen2:17 ÖSlogCommen  Blogger Zagor Tenay

<$BlogCommenBence yazdigin seyler farkli bir perspektif ortaya koyuyor. Icerigi tam anlami 1le nasil cevirirsin bilemiyorum ama bu blogu ingilizce de yapabilsen cok ama cok daha fazla insan yararlanir.

<$BlogCommen2:46 ÖSlogCommen  Anonymous ebru

<$BlogCommensiteniz google'da "skinny jeans"i türkçe sayfalarda aratınca ilk çıkan sitelerden. benim keşfetmem de bu şekilde olmuştu. tabi ki site çok daha kapsamlı, özgün zevkiniz ve nazik üslubunuzla hoş ve dolu dolu bir moda blogu yaratmışsınız. başarılarınızın devamı dileğiyle.

<$BlogCommen9:52 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenherkese çok teşekkürler beni çok mutlu eden yorumlar bırakmışsınız.

ayrıca Autumn blogun gelecek vaad ediyor. devam. bende seni izleyeceğim.
melis

<$BlogCommen6:38 ÖSlogCommen  Anonymous simla

<$BlogCommençok çok başarılı bir blog tebrik ederim:)

<$BlogCommen8:59 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>