gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 25, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Moda haftalarını yorumlamak için en tiyatro, en dram defileleri bekliyorum. Yani McQueen ve Galliano'yu. Onların dışında sokakta hergün görebileceğimiz olağan yakıştırmaları Rock&Republic New York Moda Haftasında sundu. Bu kadar mı şovsuz, abartısız olur?
Bu marka şu anda fiyat açısından coşmuş durumda. Sitelerinde, gerçekleştirecekleri şovları "tour dates" başlığında yayınlamaları çok şeker olmuş. Daha önce de yazmıştım, Victoria Beckham onlara bir koleksiyon hazırladı. Bu sayede ünlerine şan şöhret kattılar. Beymen'de satılacağını duydum.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger deryik

<$BlogCommendar pantolonlara bayılıyorum ve lakin kan dolaşımına olan etkileri korseninkine benziyo. "dar pantolonla büyüyen neslin varis sorunu" gibi bi konu olur mu acaba ilerde..
ama bunlar süper :)

<$BlogCommen11:22 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenderyik,
haklisin bu sikilikta bir şey illaki ileride bir sorun yaratir. ama herşey güzellik için :)
melis

<$BlogCommen6:41 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>