gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 29, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoFacehunter.blogspot.com hem sokağı elden geçiriyor hem farklı şehirlerdeki hip partilere katılıyor. Çok değişik stilleri ayağımıza seren başarılı blog (o da bir sürü iş teklifi alıyor laf aramızda), gerçek insanları ve el değmemiş tarzları görüntülüyor. Ben de son birkaç ayın taramasını yaptım ilham belki gelir diye. Tayt üzeri elbise, şort altı tayt gibi tüm taytlı tarifler işte burada.


Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenhttp://youtube.com/watch?v=J91NJL9k4Uo


bahsettigim link bu idi :)
dun vermis miydim hatirlayamadim da.

iyi gunler.

kuyrugunuza bagladiginiz kabak, hehe :)
p.

<$BlogCommen10:56 ÖÖlogCommen  Blogger yazbükey

<$BlogCommentesadüfen internette gezinirken bloguna rastladım,çok ta iyi oldu :)

<$BlogCommen12:39 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenSevgili p.,
izledim ancak kate moss bu demeseler anlamazdim, ayrica sesini de pek duyamadim :)
melis

<$BlogCommen6:19 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenyazbükey çok sevindim beğendiğine gerçekten.
melis

<$BlogCommen6:20 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>