gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 20, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoNeden dişe takılan altınlarla, vücuda yapılan dövmelerle, göbeği delen piercinglerle yetinmeyi bilmez insanoğlu? Bu gereksiz kalp motifi platinyumdan yapılıp ameliyat ile konjuktiv'in altına yerleştiriliyor. Üstelik insanlar bu işlem için $500-1000 arası para ödüyor.

Daha da anlamsızı kontak lensten sarkıtma bir aksesuardan geliyor. Görmeyi etkilemiyormuş bu takı!

Kalpleri, takıları boşverip en iyisi doğal gözüken paketi! $20 olan bu gözyaşı plastik damlasından almak. Gözü yaşlı bir kadına hangi erkek dayanabilir ki?

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenblogunu jelatin'in blogundaki linklerden gördüm en hafif tabirle bayıldım! tüm postları okumayı planlıyorum.
sevgiler
derya

<$BlogCommen12:34 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenÇok saol derya, çok sevindim.
255 post var, valla kolay gelsin :))
.melis

<$BlogCommen12:57 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>