gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 18, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoPull and Bear bir İnditex kuruluşu olarak, bağırmayan kendini paralamayan tasarımları ürüne dönüştürüyor. Geçişler o kadar sade ki; basitlik ile bezeli temel parçalarla sezonu tamamlıyor. Ayrıca genel geçer trendlerden de pek geri kalmıyor, ancak çaktırmadan.
Ben gitsem neleri almak isterdim sorusunun cevabını paylaşmak istedim.


Resim1: T-shirt üzeri elbisenin moda olacağını çoktan dile getirmiştim. Olay başladı.
Resim2: Zara ve kardeşlerinde gri bu kış çok kullanılıyor. Risksiz bir renk. 129 YTL ile içi kürklü bu montu çok beğendim.
Resim3: Pelerin modasını da atlamayan Pull and Bear, kendi tarzında bir form yaratmış. 59.95 YTL fiyatı olan pelerinin kumaşını yakından incelemek lazım, lakin model çok şirin.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger budalaprenses

<$BlogCommenpull and bear gercekten de farkli alternatifler sunuyor.

<$BlogCommen12:02 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

<$BlogCommen11:03 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>