gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 27, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

4 buçuktan 5. Kusur kapatma ya da kusursuzluğa inandırma ile tünik bu yıl atakta. Aynı zamanda mini elbisenin yer yer şahsi alanına girmekte ve tam olarak ne olduğu ile ilgili kafa karıştırmakta.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger Melis

<$BlogCommenmeliscim bu bi isim benzerligi degilse, tanisiyoruz:))
ben eyuboglundan melis, hatta annelerimiz de arkadas, cok guzel bir blog, tebriklerr

<$BlogCommen12:07 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmeliscim ta kendisiyim, ne hos bi surpriz oldu.
cok saol :)
.melis

<$BlogCommen5:06 ÖSlogCommen  Blogger jelatin

<$BlogCommenMerhaba,

Blog gerçekten çok başarılı. Ama sayfanızı Mozilla'dan okurken acı çekiyorum. Ama düzeltmezseniz de önemli değil. Ben de Explorer'dan okumaya alışırım.

Hoşçakalın.

<$BlogCommen5:03 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenjelatin saol.
halletim galiba mozillayi.
sevgiler
.melis

<$BlogCommen2:46 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>