gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 09, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoYeni bir fikir çıksın, üretilsin, satılsın. Bir de "celebrity" kullanırsa ne ala. Konumuz ışıklı çanta. Ne kadar kalıcı olur bilinmez. Ancak fikir değişik ve işe yarar olduğu için şimdilik çok dikkat çekici. Ancak premier çanta ligi bundan üretmedikçe ben trende trend demem benim olmadıkça.
Çantayı açınca ışık saçıyor, anahtar nerede, cep telefonum çalıyor, cüzdanı bulamıyorum gibi ufak baş ağrılarına deva niteliğinde. Solas iyi iş çıkartmış.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger jelatin

<$BlogCommenVallahi benim aklıma gelmişti. Çantamın içine ışığa duyarlı ışıklardan koyacaktım. Açılınca yanacaktı. Bunu yapamazsam fosforlu cüzdan, anahtar, cep telefonu yapacaktım. Geç kaldım.

<$BlogCommen2:42 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenyapabiliyosan yap derim, cunku bu cantalar cok ucuz degil :)
.melis

<$BlogCommen10:09 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>