gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 27, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoİmaj danışmanlığı benim de yaptığım birşey ancak hiç kimseyi de kemik torbası olmaları için zorlamadım. Ancak celebrity giydiren, tavsiyeler veren, onlara bir görünüm kazandıran meşhur stil yaratıcısı Rachel Zoe, ünlü müşterisi Nichole Richie tarafından işinden edilince son günlerde bu mesele daha çok konuşulur oldu.
Mischa Barton, Lindsay Lohan gibi gençlik idollerinin köpek gezdirmeye bile çıkarken ne giyeceklerini sordukları Rachel Zoe, kendi görüntüsüyle aslında müşterilerine hiç de örnek olmuyor. Ayrıca anoreksi hastalığının moda haline dönüşmesinin öncülerinden. Yukarıda sayılan isimlere benzemeye çalışan onlar gibi olmak için hem neşter altına yatan hem de tüm mağazaları yağmalayan genç kızlar için aslında Zoe'nin bir sorumluluk alması lazımdı. Dolayısıyla "A-list" ünlü giydiriyorsanız, sadece o kişiyi değil, hitap ettiği yüz binleri hatta milyonları da düşünmek zorundasınız.
Birini giydirmek zevkli bir iş gibi görünsede, zincirleme yarattığı sorumlulukları çok fazla, hele de günümüzde herkes dış görüntüsü ile yargılanırken...

Rachel Zoe
"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger deryik

<$BlogCommenRachel Zoe ropörtajı okudum bikaç ay önce, bi 3-4 sf falandı. bu konu sorulduğunda yuvarlak cevaplar veriyo, misal: "onlar anoreksik değil, zaten ben yemeyin demiyorum, ben de biraz zayıfladım o kadar, hem herkes hür bana ne" gibi. ama devamında "rachel üçlüsünü ben yarattım, kızlarım gibiler, milyonlar onlara benzemek istiyo" falan...

dediğin gibi, sorumluluk kısmı ağır, bari kabul etse.

<$BlogCommen2:43 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>