gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 28, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoManikür-pedikür sonrası ojeler elimde ayağımda çok zor kuruyor. Ayağımdakiler çorabıma yapışıyor ve bozuluyor. Son sefer durumdan şikayetçi biri aynı zamanda da ojelerin kurumasını bekleyemeyecek kadar sabırsız biri de olduğumdan pedikür sonrası eve onların verdikleri terliklerle döndüm ayakkabılarımı elime alarak. Yürüdüğüm mesafe çok yakın ama olsun yine de ayaklarım üşüdü. Bu dertten muzdarip insanlar için ucu açık bot üretildiğini gördüm. Benim plastik pedikür terliklerinden daha absürd duruyor bence. Üstelik bu cabrio modellerin fiyatı gereksiz uçuk($128). Hard top bir üstle de istenirse ayak parmakları kapatılabiliyor. Ben en iyisi yaz kış flip-floplarımla gidip geleyim.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger Autumn

<$BlogCommenBu da pedikür çorabı. Şükürler olsun ki o yaptırmıyorum. :D

<$BlogCommen9:53 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbu corapta fena fikir degilmis :))
baska cozum de pedikurunu evde yaptirmak aslinda..
.melis

<$BlogCommen2:14 ÖSlogCommen  Blogger o

<$BlogCommenNeden acele etmen gerekiyor. Hem iyi sonuç olmak istiyorsun hemde çabuk olmasını ateşle barut gibi olmayacak şeyler. İyi kurumuş bir oje çok daha uzun dayanır. En son katı sürdükten sonra yaklaşık 30 dakika beklemende fayda var. Sık dişini yarım saat bekle benmi öğreticem oje sürmeyi bir erkek olarak :} "şaka bir yana sen en iyisini bilirsin :) bana bakma sen bilgili muziplerdenim. Kızmadın dime " Eminim o bot hiçbir insanoğlunun ayağına yakışmaz.

<$BlogCommen9:19 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili o,
acele etmek ve hemen sonuc almak o kadar da olmayacak sey degil aslinda, lakin konuyla ilgili bakım sektorunun bir cozumu oldu. oje kurutucu ojeler gibi ama bana yaramadi (ufak bir ayrinti)..
neyse bence de sacma bi bulus olmus zaten.
.melis

<$BlogCommen2:14 ÖÖlogCommen  Anonymous daria

<$BlogCommenevet kadıkoyde ozel ayakkabı yapan bir yerde gormustum.. aaa bu nasıl bişey yahu dedim..Eda Taşpınar yaptırttı dediler... wayyyyy way way

<$BlogCommen5:23 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>