gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 20, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo


Moda haftalarından bağımsız, dünyanın her yerindeki insanların özellikle erkeklerin beklediği bir defile var. O da Victoria's Secret. Bu seneki şov her zamanki gibi yine bir şölene dönüştü. Defilenin şimdilik resimleriyle idare etmeye çalışsak da, 5 Aralık'da ekranlara bu görüntüler hareketli olarak yansıyacak.
Her sene melek kanatlarıyla uşuça geçen Victoria's Secret güzelleri bu sene farklı aksesuarlarla yine kalpleri krizin eşiğinden geçirdi. Can yelekleri, ağaç dalları, kafes büstiyer ve kuş kanadı bunlardan bazıları.
Bu kadar neşeli, havalı, seksi bu firmanın koyu ve açık pembe çizgili orijinal paket kağıtlarının aynısını "ayyıldız" firmasının da yaptığını gördüm ve bu taklitçilikten dolayı sizleri kınıyorum.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous volkan

<$BlogCommenBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

<$BlogCommen10:34 ÖÖlogCommen  Blogger sadece güzel olduğun için

<$BlogCommenTamam gerçekten hoş ama neden "özellikle erkeklerin beklediği" bir kaç güzel kadını heryerde görebiliriz. İşim gereği son zamanlarda moda sitelerini takip ediyorum. Bakalım daha neler görücez.
( diğer mesajımı silersen sevinirim )

<$BlogCommen10:43 ÖÖlogCommen  Blogger Zagor Tenay

<$BlogCommenBu seferki şovun yıldızı kesin Caroline Trentini. Jessica Stam ve Justin Timberlake'in de orada ne işi var anlamadım. :)

<$BlogCommen2:19 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>