gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 06, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Heyecan için, basında yansımalar için çeşitli projeler havalarda uçuşuyor. Düşüp gerçekleşen enteresan bir proje de Londra'daki Browns Focus mağazası ve Stokholm'deki Acne Jeans'den geldi. İki mağaza 10 gün boyunca birbirinin mağasında ikamet edecek. Tüm mağaza çalışanları kıyafetler stoklar dahil olmak üzere. Basının ilgisini çektiler mi? Çektiler. Duyan neye benzemiş diye ziyaret ediyor mu? Ediyor.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenmerhaba, daha once de yorum yazmıstım tum postları okumayı hedeflediğime dair 20 gündür internet bağlantısında sorun yaşayan ve sonunda sorunu giderilmiş bir insan olarak söylemeliyim ki hepsini bir günde okudum ve çok çok beğendim didaktik bir manada asla söylemiyorum ama bayağı bir şey öğrendim. şimdi gün aşırı bile olsa postlar az geliyor (bencil okuyucu:) ) özetle takipteyim. sevgiler
derya

<$BlogCommen11:28 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili derya
cok cok sevindim bende.
okuyucu velinimetimizdir:)
postlari cogaltmaya calisicam. yogunluga gore yazabiliyorum. Ve kisa yazmak icin daha cok ugrasiyorum acikcasi. o yuzden ne kadar is cikacagi belli olmuyor bir oturusta.ilhamin benimde kapimi calmasi gerekiyor anlayacagin.
.melis

<$BlogCommen1:43 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>