gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 19, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBeyoncé, kız kardeş Solange ve anne üçlüsüyle kurulan kot markası House of Dereon'dan daha yeni haberim oldu. Doğal yuvarlak hatlardan çekinmek için değil, aksine gururlanmak için modellenmiş gibi bu kotlar. Fiyat olarak lüks kot liginde değiller, lakin $100'dan az paha biçmişler kendilerine. Kot markası dediysem salt kot gelmesin akla, t-shirt, elbise, mont gibi tamamlayıcı sırf kot olmayan ürünlerde satılıyor.
Günümüzde ünlü olmak demek, hemen bir giyim markası çıkartmak demek. Çünkü bu yöntem hayranlara cd, konser için para harcatmanın yanı sıra kılık kıyafet için ayrılmış cüzdan payına da göz dikmeyi getiriyor. Yani "hep bana hep bana". İmaj olarak gençliğe liderlik yapan bu ünlülerin hayranları, onların markalarında hayran oldukları kişiyi daha çok buluyorlar. Beyonce olmak isteyen onun kotunu alıp daha kolay Beyonce'ye benzeyebilir mesela.

Öyleyse tekstil ülkesi Türkiye'de neden Petek Dinçöz kazakları olmasın?
Kısa not: Notu uzun tutmayacağım. Petek Dinçöz örneğini Türkiye'nin Beyonce'si olduğu düsüncesiyle vermedim. Aman bir yanlış anlaşılma olmasın.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger aylin sener

<$BlogCommenBir markanın insanları peşine takabilmesi için belli bir stil vaad etmesi gerekiyor. Türkiye'de bu anlamda başarılı marka olabilecek -senin deyiminle Türkiye'nin Beyonce'u- olabilecek bir ünlü gelmiyor aklıma.
Aklına gelen biri varsa lütfen hatırlatasın...

<$BlogCommen12:55 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>