gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 26, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoHep orta hal mi lüksten aşıracak? Lüksün de etrafa bakıp benzetmeye ihtiyacı var. Gerçi bu tasarım orta halden de hallice olmuş. Haller ötesi de diyebiliriz hatta.
Chanel bu sefer bildiğimiz siyah çöp torbalarından esinlenmiş. Ağzı büzgülü çöp torbasından tek farkı, iplerine dolandırılmış klasik altın zincirleri. Bu arada çantayı överken, çöp torbasını pardon çantayı koluna takan Üsküdarı çoktan geçmiş.

Chanel alamayanlar (çünkü fiyatı $995 - $1,285 arası), kopyasını bulamayanlar, evden kendi hamurlarında yoğrulup bir siyah çöp poşetine artık trend için kıysınlar.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Blogger Selin

<$BlogCommenSevgili Melis,

Nasıl daha önce görmedin senin blog'unu.. Sahaneymiş!!

Bu çöp torbası çantalara bayılıyorum ama ben gayet ufak bi tipim, onları takınca evden kaçıyor gibi duruyorum:)

<$BlogCommen9:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenvala kendimi iyi saklamisim demekki selincim:) nasi tesekkur etsem bu komplimana az valla.

iste bak her kurtlu baklanin bitli yiyicisi var derler ya, bu chanelinde oyle demek. nasi bana hitap etmiyo anlatamam.(ya da anlattim postta galba:)
peki sana ufak chanellerden versek, altin zincirli onlari bu sene de cok makbul :)
sevgiler,
.melis

<$BlogCommen6:21 ÖSlogCommen  Blogger Gul

<$BlogCommenbüyük çantayı hiçbir kadına yakıştırmıyorum : )) ohh söyledim işte...)

kolay gelsin emek verilmiş cici bir sayfa olmuş

<$BlogCommen3:01 ÖSlogCommen  Blogger Selin

<$BlogCommenO altın zincirli channel'leri seviyorum. Hem de sevgili anneannem dolabından hiç bir seyi atmadığı için, altın zincirli çantalardan bir tanesine çok masrafsız bir şekilde kovuştum:)

<$BlogCommen11:07 ÖSlogCommen  Anonymous www.yelizindunyasi.com

<$BlogCommenBu çöp çantayı görünüş itibariyle sevemedim. Chanel diye alıp takanlar mutlaka vardır affetsinler beni :)
Sevgiler

<$BlogCommen2:41 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenTriActive besides whole kit and caboodle as a Cracking abide
by-up lead with cellulite and are dying to live how to
take away cellulite, there are certain means that you can engage
that testament undertake you Succeeder. We just feature to think of that these fats are departure drugs that have recommendations from the FDA advisory control panel promise
to reach FDA approval in 2012. commence a diet pannicolopatia-edemato-fibrosclerotica, non � solo un inestetismo cutaneo,
ma �, in realt�, un'alterazione Dell'ipoderma. raetam
berries draw out is highschool in vitamin C.
Hawaiian Experience Spa in Scottsdale, Arizona.

Feel free to visit my page - lose cellulite

<$BlogCommen9:42 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenanother branch of microblogging one to shy aside
from talk to someone new or starting a conversation with an conversance.

You can set out worrying one ground why citizenry do not have a
centime blogging Online. I own been wanting to easygoing to go rabidly
obsessed withblogsand their derivations.

My website; click here

<$BlogCommen11:59 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>