gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 25, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoDünkü Sabah gazetesinin Pazar ekindeki habere göre hem çağdaşım hem de blog'e olmuşum.
Haberin
tümü.
İşte Moda Trenden İn!'in meşhur olduğu an:


Destekleyen herkese teşekkür.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger Melis

<$BlogCommennasıl yakaladım bugün seni yolda? :))
habere çok sevindim başarıların hep artsın adaşım:))

<$BlogCommen5:04 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmerhaba melis,
ben dün gazetede gördüm ve bununla ilgili yorum yazıp sonra da sildim zaten biliyordur diye. uzun zmndır yorum bırakmasam da her gün bakıyorum sayfana ve büyük keyifle okuyorum.
sevgiler
derya

<$BlogCommen5:30 ÖSlogCommen  Blogger HandeYYk

<$BlogCommenMerhaba,
Birkaç ay evvel google'da arama yaparken sitenizi ziyaret etmiştim. O günden beridir sayfanızı sürekli takip ediyorum.
Tebrik ederim.

Hande

<$BlogCommen5:45 ÖSlogCommen  Blogger ozge

<$BlogCommenMerhaba,
Her şeyin standarda bağladığı ve yaratıcılıktan yoksun kalındığı şu günlerde oldukça orjinal bir site yapmışsınız. Keyifle takip ediyorum, tebrikler

<$BlogCommen9:06 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenvalla ugramaya deger gordugunuz icin, takip ettiginiz icin, hatta yorumlarinizi paylastiginiz icin, sayenizde daha fazla yazmak icimden geliyor...
saolun varolun tum desteklerinize,
sevgiler
.melis

<$BlogCommen9:51 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>