gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 19, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoCumartesi, dergi almak için Kanyon'un yolunu tuttum. Daha doğrusu Kanyon benim yolumu kesti. Dergi bahane, mağazalar şahane türküsü dilimde orta hal avına çıkmışken, kısıtlı vakitte kendimi Tally Weijl adlı mağazaya attım. Seksi sokak modası sunan markanın hem fiyatları uygun, hem de tasarımları güzel. Hatta kısa mont çeşitleri fazla ve renkleri de cezbedici olunca kararımı veremedim, mont alımını bir sonraki tura bıraktım.
Ayrıca aynı sırada duran Ole adlı bir mağaza da ilgimi çekti. Başka bir İspanyol marka diye modelleri incelemeye koyuldum ve fiyatları İspanyollardan da ucuz buldum, ancak kumaş kaliteleri bazı ürünlerde benim için sınıfta kaldı. Fakat oradan da başta bahsettiğim kısıtlı vakit sebebiyle bir dahaki sefere diyerek ayrıldım.

Bu ufak gezimden çıkan kısa notlar:

1- Mont alımı için çabuk davranılmayacak, önce Zara'da göze kestirilen mont çeşitleri arasında gezintiden sonra Tally Weijl tekrar yoklanacak.
2- Ole bir İspanyol markası değilmiş, dağlar gibi Türk markasıymış. Hatta ve hatta bildiğimiz Koton'un çocuğuymuş.
3- Kısıtlı vaktin sebebi SSM'deki Cengiz Han sergisine kapanmadan yetişmek. Sergi çok güzel, sergileme aygıtları, renkler, yazılar ve mekan herşeyden güzel.
4- Kanyon'dan aldığım dergilerden Vogue'un 90. yıl şerefine olan sayısından alıntılar az sonra...


Tally Weijl sitesinden bir resim. Almak istediğim mont adaylarından biri değil.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>