gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 30, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoAnoreksiya 90'larda Kate Moss gibilerine bir özenme hareketi gibi başlamış olarak tanımlansa bence yetersiz olur. Öyle tek cümleyle anlatılacak psikolojik bir hastalıktan daha öte bir ruh ve vücut tatminsizliği. Duyduğumuz gördüğümüz geçen moda haftasındaki düşük kilogram yasaklı mankenlerin haberlerinin üzerine ardı ardına ölen ufacık kızlar. İngilizcesi olan anoreksiya hastaları bu siteye bir baksın lütfen. Böyle kızlar ve bu hastalıktan dolayı ölen insanlar olmaz umarım bir daha.
"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger Aslı

<$BlogCommenMelis, fotoğraflara bakacağım şimdi ama ne çıkacağını tahmin edebiliyorum sanırım.

Bana da biraz zayıflamak istediğimde zaten zayıfsın dediklerinde anoreksiya falan mıyım acab, niçin böyle diyorlar diye düşünüyordum ama şu kızı gördükten sonra içim rahatladı doğrusu. Ohooo :)

Bu arada eğer cevaplamak istersen bir mimde seni sobeliyorum.

<$BlogCommen3:11 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaslicim cevaplamak isterim nereyi canim?

bu arada o fotograf aslinda photoshop hatun kisi gisele olur. olaya dikkat cekmek icin yapmislar.. kemiklerin boyle sayilmiyodur umarim :)
aslinda diyetten ziyade turk insanina spor lazim ulkede yuruyecek de yer yok ama iste spor salonlarida cok pahali biz naapalim di mi?.
.melis

<$BlogCommen3:20 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenMelisciğim, spor salonları yaygınlaşıyor ama bizde genel olarak o kültür yok, hadi ben de var diyelim vakit yok. Evde vakit bulabildikçe.

Henüz sayılmıyor kemiklerim, şu anda iyiyim ama önlem olarak ( feci aburcubur düşkünüyüm ) biraz daha kilo vermeliyim. 2-3 kilo sonra belki biraz kemiklerim çıkacak ama sağlıklı ve bilinçli zayıflamaya özen gösterdiğim için öyle görüneceğimi sanmıyorum. O kadar zayıf olmayacağım zaten ama iri kemikliyim, umarım öyle de görünmem.

Gelelim sobeye.

Sen sadece moda ve trendler hakkında yazıyorsun, şimdi sıra kendinden bahsetmekte.

Çantanı dök, ve fotoğrafla, bakalım neler taşıyorsun yanında. İpucu istersen benim bloga bak ;)

İyi haftasonları.

<$BlogCommen6:45 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaslicim beni sobelemissin..
ebe demek icin cantami bi dokucem bu hafta icinde umarim..
sevgiler
.melis

<$BlogCommen1:05 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>