gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 09, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoLa Mer'lerin, Kinerase'ların kol gezdiği çağımızda ballı kocakarı tarifler var.
Forumlarda çok memnun kalındığı yazılmış. Bende bir ballı süt karıştıracağım birazdan kendime ilk defa.

Nemlendirici Maske:
2 kaşık(çorba) bal
2 kaşık süt
Balı sütle karıştırdıktan sonra, yüze ve boyuna sürülür. 10 dakika beklenir, ılık suyla temizlenir.

Toner:
1 kaşık bal
1 elma rendelemiş, koçanı da olabilir
Blender'da karışım püre haline getirilir, yüze sürülür, 15 dakika sonra yıkanır.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo11h4>
Blogger şahika uğurlu

<$BlogCommenama bunların bir tehlikesi var ki, insanın iştahını fena halde kabartabiliyorlar.
bir keresinde bal, süt ve ceviz karışımı bir maske yapmıştım,
bir daha yaparsam iki kase yapıp birini de mideye indireceğim diyeyim, o raddede güzel kokuyordu:)

<$BlogCommen4:47 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili sahika,
haklisin cok.
bu arada denedim sut ve bali dun gece, sonuctan cok memnun kaldim.
ultra sensitive cildime hic bi yamuk yapmadi bal. ayrica bir de aspirinli karisim varmis bir de onu deneyecegim. sonuctan memnun kalirsam bildiririm.
.melis

<$BlogCommen7:45 ÖSlogCommen  Blogger Ned Dorsey

<$BlogCommen:)
Asprinin de tadı güzel. Asprinli sakız yapılmasını talep ediyorum. Sulugöz'e rakip olabilir.

Sulugöz sen bizim ağzımızın tadısın. Bu arada sulugözün üstünde "tear drop" yazıyormuş. Şimdi fark ettim.

<$BlogCommen8:24 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenned,
sulugozu nerede gordunde fark ettin tear drop'u?
hala satista mi cocuklugumuzun cikleti?
cilde surulenlerden bahsediyoduk, istersen sende sakiz sur, sona paylasirsin izlenimlerini :))
.melis

<$BlogCommen10:12 ÖSlogCommen  Blogger Mademoiselle

<$BlogCommenGecmiste annemin israri ile bende denemistim bu maskeyi ve gercektende guzel nemlendirmisti cildimi. Dogal maskeler denilince nedense aklima hep annem gelir, bu konuda kitap bile yazabilir...

<$BlogCommen2:26 ÖÖlogCommen  Blogger her şey MODA

<$BlogCommenbal tüyleri beslemiyor mu?
ben de denemeyi istiyorum memnuniyetinizi okuduktan sonra ancak yüzümdeki tüylerin görünür hale gelmesini istemem.

<$BlogCommen4:23 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenİyi fikir deneyeceğim, bir arkadaşım da yüzdeki kızarıklıklar için kayısı çekirdeği yağı kullanıyormuş, yüzünde leke falan kalmadı, yalnız akşamları yatmadan bir süre önce kullanılmalıymış, güneşe çıkmamak gerekirmiş.

<$BlogCommen9:49 ÖÖlogCommen  Blogger aylin sener

<$BlogCommenSevgili arkadaşlar,
Bunları yapmaya nasıl zaman buluyorsunuz yahu! Bulanlar bulamayana lütfen öğretsin. Ben de böyle sağlıklı yaşam, doğal ürünler vs. diyen biriyim ama, zaman sıkıntısından dolayı hep doğal olanı değil pratik olanı seçmek zorunda kalıyorum. Bir sürü şifalı otum vs. var dolapta kaynatılıp birşeyler yapılmak üzre bekleyen, bir türlü birşeye dönüşemeyen. Bana bunlara vakit ayırmayı öğretecek gönüllüye hepsi hediyem olsun :)

<$BlogCommen10:52 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmademoiselle,
annenden ogrenecek cok sey var bazi bilgiler gercekten cok yararli oluyor.belki ogrenip sen kitap yaparsin?
her sey moda,
valla hic tugleri besledigiyle ilgili bir yorum okumadim. bir de sen bak. http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemID=46734/Honey/Unlisted_Brand/Treatments/
ama zannetmiyorum.
asli,
verdigin tarif kiymetli ama daha spesifik olsa napiliyo da, icine ne katiliyo da gibi..
aylin,
dolaptan sutu alip balla karistirmaya da hic vaktin yoksa ah canim diyorum:(
ve sozumu bala bitiriyorum. soyle ki; 3 gece yaptigim uygulamalarda minik fisirdenmelere rastlandigi icin uygulama simdilik kaldi. ama ayni zamanda ddf'nin yeni nemlendiricisine basladim. suclu kim daha yakalayamadim. simdilik bali biraktim. ultra hassas cildim bali bile kaldiramadi :(
sevgiler
.melis

<$BlogCommen2:44 ÖÖlogCommen  Blogger Ned Dorsey

<$BlogCommenMelis,
Sulugöz hala satılıyor tabii ki. Ben o satırları yazarken çiğniyordum mesela bir tanesini.

Açık yeşil ambalajı ile bakkal-marketlerde, kasaya yakın bir yerden sırıtmaya devam ediyor bizlere:)
Ama üstünde "teardrop" yazıyor.

Bilimsel olmayan bir gözlemimi yazayım bari. Çocuklar sakızı şişirir ve o sakız patlayıp tüm suratlarına yapışır (bunu maske olarak kabul edelim) ve bu çok sık gerçekleşen bi'şeydir. Çocukların ciltlerine baktığımızda ise canlı ve nemli bir cilde sahip olduklarını görürüz.

Buradan bir çıkarım yapmamız gerekirse, sakızdan maske olur bence pek güzel bir şekilde:))

(Süper çıkarımlar serisi 01)

<$BlogCommen3:18 ÖSlogCommen  Blogger aylin sener

<$BlogCommenDi mi ama Melis.
Bir post daha az yaz da git ballı süt yap derler insana böyle işte.
Haklısın ne diyim :)

<$BlogCommen11:31 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>