gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 21, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoSezonun öne çıkacak rengi Proenza defilesinde kullanılan pembe olacak. Dudaklar gayet çıplak surette. Lancome tarafından üretilen bu sütlü pembe'nin kullanıcılarının yolu açık olsun.

Hangi pembe tartışmaları süredursun, obsesif bi şekilde tutturduğum Kylie pembesi benim sezonumun pembesi oldu.


Avustralyalı güzel olamasam da hayli kasmış, Ar&Ge'sini bu işe adamış biri olarak Kylie rujunu affetmedim. Buldum. Getirttim. Ve o kadar memnunum ki...Aynı etki olmasa da akmasa damlar diyorum.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger Çilekli Pasta

<$BlogCommenÜstteki pembe çok açık ama insan kendinde denemeyince tam karar veremiyor, bu arada kylenin ruju da al beni diyen türden :)

<$BlogCommen7:23 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenvalla ruj bana da hemen al dedi. derhal aldım:)
.melis

<$BlogCommen1:53 ÖÖlogCommen  Blogger şahika uğurlu

<$BlogCommenben de bir vakit nivea nın çift taraflı fırçalı likit rujuna takmıştım, ama o kadar hafifti ki tek başına sürünce kiraz yemişsin de lekesi kalmış gibi oluyordu.
ben de onu sevgili dior kıpkırmızı rujumun üzerine sabitleyici yapmış idim.
aah, ah, ne günlerdi.
şimdi body shop tan almış bir arkadaşım benzerini, ben de alacağım sanırım.
meyve lekesi izlenimi veren kırmızı likit ruj, bu da benim zaafım..

<$BlogCommen2:50 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenguzel benzetme olmus,
hatta reklamlarda kullanilacak kiskirtma slogani olmus, fikrini sat derim :))
.melis

<$BlogCommen4:05 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbu soluk pembe ruj bende çok tuhaf duruyor..yani yakışmıyor.daha soluk tenli kadınlarda daha iyi durduğunu düşünüyorum.
bende glamshine'a (scarlett johansson'un reklamlarında oynadığı ruj) takmış durumdayım :)
tuba ç.

<$BlogCommen10:05 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>