gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 12, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Erkek arkadaşınıza, "çantamı biraz tutar mısın hayatım" dediğinizde o çantayı 15 saniyeliğine bile tutarken ne kadar mutsuz oluyorsa, resimdeki erkekler bu çantaları kullanarak o kadar mutlu oluyor. Buradaki anahtar kelime kullanmak. Şaka değil bu erkekler sokakta bu çantaları ile çekildiklerine göre kullanıyorlar. Görsem kesin gülerdim.
Ancak öbür açıdan bakarsak, bu Louis Vuitton'dan siz de nasiplenirsiniz. Tabii kullandırtırsa.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger OuZ

<$BlogCommenbence abartmadıkları sürece gayet hoş durur,bende geçende elinde hermés birkin bag taşıyan bi adam gördüm.hiç abest değildi,çok hoş durmuştu :)

<$BlogCommen4:52 ÖSlogCommen  Blogger OuZ

<$BlogCommenha ayrıca bence balenciaga'nın "le dix" modeli gayet hoş bi seçim olabilir ama large olanı tabii ki! :) ha bi de LV nin tobago carryall modeli harika ;)

<$BlogCommen11:36 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbir kullanici yorumu mu bunlar peki :) ?
.melis

<$BlogCommen1:47 ÖÖlogCommen  Blogger OuZ

<$BlogCommenBu yorum yazar tarafından silindi.

<$BlogCommen1:11 ÖÖlogCommen  Blogger OuZ

<$BlogCommenevet öle balenciaga kullanıyorum,gayet hoş duruo :)ha bir de geçende nette gezerken jean paul gaultier in elinde hermés birkin gördüm.sanırım 40 lıktandı.gayet erkeksi durmuş :D

<$BlogCommen1:12 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbende gecen japonya gezimde japon erkeklerinin elinde louis vuitton speedy modellerinin bi cok cesidini gordum.be kendime de monogram canvas 40 lik speedy aldim.cok kullanisli ve kadinlarin neden bu kadar canta takintili olduklarini simdi anliyorum.kisisel esyalarinizi yaninizda tasimak gercekten muthis bi duygu!!! Tesekkurler

<$BlogCommen8:36 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>