gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 27, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoGeçen gün kotumun paçasını kısaltmaya götürdüm. Olmadı. Sonra tekrar götürdüm (Yok giderek boyum kısalmıyor). Paçalar tastamam olunca şöyle bi baktım mamüle, kaptığım gibi çamaşır makinasına götürmek üzereydim ki, -kotun bir kaç zaman üzerinde yıkanmadan vücut şeklini alması makbul- vecizesini hatırlayarak deterjanla buluşmasına engel oldum. Beni o kotla görenler lütfen yanıma yaklaşmamazlık etmesin. Kokuşmadı daha. Gerçekten.
Ben burada yeni kot markalarınca kulağımızı çekerek uyarıldığımız "kotunu sakın yıkama" talimatına uyduğum için kotumu yıkamamaktan dolayı halktan özür dilerken, bakın 90'lar başındaki bu Levi's ın unutulmaz reklamı ne diyor?

Şarkı Dinah Washington- To Be Mad About The Boy

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>