gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 15, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoUcuz makyaj ürünü kullanmanın dayanılmaz hafifliğine vardınız mı hiç?
Amerikan e.l.f. marka göz kalemiyle ben vardım. Hayatımın siyah göz kalemi oldu mu? Hayır. Mac ile kıyaslamam bile ama günü kurtardı o zaman için.
Markanın yaratıcısı, Hard Candy ve Neutragena Men ürünlerinin arkasında olduğu için güven sorunu biraz olsun aşılıyor. Markanın özelliğine gelirsek her ürün ama her ürün sadece $1. Parlatıcılar hiç fena görünmüyor.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger kaju

<$BlogCommen1 doları görünce hoop girdim siteye. Bi de baktım Türkiye'ye göndermiyorlarmış... Hevesim kursağımda kaldı. Yine Strawberrynet'e dönüş yaptım ben de. Sen iyi günlerde kullan artık kalemini:)

<$BlogCommen10:44 ÖSlogCommen  Blogger Çilekli Pasta

<$BlogCommenÇok güzel sayfan, yeni keşfettim, ama buralarda bulamam ki fiyatı da çok uygunmuş. Bundan sonra sayfana ziyarette bulunacağım çok cici bri sayfan var:)

<$BlogCommen4:31 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili kaju,
belki bir giden olurda oralardan sana getirir neden olmasin?
strawberry tek care degil ;)
http://www.usglobalmail.com/default.asp bir incele.

sevgili cilekli pasta,
cok saolasin tatli yorumlarin icin. sizler icin elf ticaretine mi atilsam acaba? satardik gibi gorunuyo :)
.melis

<$BlogCommen2:25 ÖÖlogCommen  Blogger Anita

<$BlogCommenhttp://www.BongoUS.com

<$BlogCommen6:31 ÖSlogCommen  Anonymous crema

<$BlogCommenEbayden ve amazondan www.Viaddress.com aracılığıyla birçok alışveriş yaptım ve hiç bir sorun çıkmadı, en güzel kısmı da bazı kısıtlamalarla Türkiyeye göndermeyen sitelerden hiç bir komisyon ücreti alınmadan alışveriş yapmam oldu. Herkese tavsiye ederim, en azından kayıt ücretsiz olduğu için bir deneyin derim.

<$BlogCommen10:04 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>