gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 27, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoHeykelcik heyecanı ünlüleri nasıl giydirdi her yerde gördünüz. Ancak Modatrendenin kimlere özellikle bayıldı bir bakalım:

1- Cate Blanchett: Nicole Kidman'ımsı gibi buzlar kraliçesi oldu. Sanki etrafında cam bir fanus var kadının. Elbisenin güzelliğinden öte duruş ve kişilikle elbisenin ne hale geldiği de önemli. Elbise Armani Prive.


2- Jennifer Lopez: Kendi koleksiyonundan(Sweetface) bir parça giymediği için işkillenmeli miyim? Marchesa markası bu tip tören için iyi skor elde eder oldu. Elbise muhteşem.


2- Reese Witherspoon: Straplez elbise süperdi. Nina Ricci, Olivier Theyskens dikişli..


3- Nicole Kidman: Yüzü gözü duruşuyla buzlar kraliçesi ilk defa aradaki mesafeyi kırmızı giyerek kaldırmış. Balenciaga iyi iş çıkarmış.


4- Penelope Cruz: Elbise Versace, mermaid tarzı ve aşağıda volanlı kumaştan çoşuyor. Penolope'ye hiç yakışmamış. Ayrıca makyajsız gibi olmayı hiç anlamadım. Elbisenin asaletini kaçırmış. Vah Versace elbise, kendin askıda gitsen sendin valla.


5- Gwyneth Paltrow: Zac Posen elbise acaba Vakko olanlardan mı? Kup ve kumaş Couture olayının muhteşemliğini gözler önüne sermiş.


6- Keisha Whitaker: Forrest Whitaker'in hanımı, gördüğüm en güzel zenci insan. Elbise rengi anca ona bu kadar çok yakışır. Boyuyla elbisenin dekoltesini olağanüstü taşımış insan.


6- Helen Mirren: Yaşa başa bu kadar yakışabilir bir elbise. Christian Lacroix.


Jennifer Hudson, Oscar de la Renta ile beni çok hayal kırıklığına uğrattı, üstelik o uzaylı bolero neydi? Zaten gece kıyafetlerinde dayanamadığım bir numaralı şey şaldır yıllardır, iki de abuk bolerolar olmaya başladı.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenacaba melis oscar postu koymuşmudur diye girdim bloga ve çok mutlu oldum. penelope'nin giydiği kıyafet uzun olmayanları basık gösterecek bir model bence saçı da çok kötüydü ben de hiç beğenmedim. cameron diaz da çok kötüydü insan zorla giydirdiler heralde diyor. ben senin listen dışında maggie gyllenhaal'ı çok beğendim çok zarifti. uzun oldu ama paylaşmadan yapamadım.
sevgiler
derya

<$BlogCommen7:51 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenGuzin ablasal duygu nidalariyla okudum satirlarini sevgili deryacim.
satir problemimiz yok dukkan senin.
Maggie ye sen diyince hemen bir baktim, evet dedigin gibi cok şık.cameron golden globa da beyaz giymisti. gelinlik kiz iste :)
bir de naomi watts cok kotuydu, guzelim kadin kendini mahvetmis.
.melis

<$BlogCommen8:56 ÖSlogCommen  Blogger Nevzat

<$BlogCommenÇok iyi post olmuş bence. Yalnız Penelope'nin giydiği ikinci elbiseyi de değerlendirseydin daha iyi olurdu. Naomi Watts hamile diye deikodular var o yüzden öyle giyinmiş olabilir.

<$BlogCommen12:48 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommentesekkurler,
penelopenin 2. elbiseye baktim. guzel olmusta biraz makyajda yapmis o sefer. makyajdandir yoksa kadin olmuyor bir turlu.
naomi icin hamile demek kotu giyinmek mi diyecegim simdi.. genelde robadan helenistik modeller hamile tuvaleti gibi zaten, onlardan giyeydi, ne o oyle kollara dusen karpuzumsular. renkte yakismamis sarisin kadina.
.melis

<$BlogCommen11:13 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenoscarda en beğendiğim isim cate blanchett'tı.yorumlarına tamamen katılıyorum.
bu arada takılan pırlantalarda müthişti.
bloğunuda severek takip ediyorum melis ;)
tuba ç.

<$BlogCommen9:59 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>