gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 02, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoHengamenin içinde moda haftalarına pek değinmedim. Kolları yavaş yavaş sıyırıyorum. Hengame burada moda haftasına referans ediyor.
Geçen vakitte hiç ilgilenmedim değil, tam tersine sindirmek istedim hepsini teker teker.
Bu arada sevdiklerime arada torpilim olur. Mesela Balenciaga.
Onunla başlayalım.
- Giyilebilecek kıyafetler var.
- Kopyalanabilecek görünümler var.
- Sandıkta duran poşu ya da yazmalara ceketler üzerinde yer var.
- Kemerlerle belimizi sıkmaya devam.
- Her türlü etnik kültüre kapımız ardına kadar açık.
- Olabildiğince renkli olun yeter.




Victor& Rolf
- Bireysellik, izole olmak ön planda.
- Her mankenin kendi işitme sistemi ve kendi aydınlatmasıyla podyuma çıkış fikri çok orijinal.
- Kıyafetler tam anlaşılmıyor.
- Hollanda saboları kültürel diğer referansı olarak kullanılmış.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>