gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 20, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoExtreme Makeover, Swan gibi programları izleyenler bilir. Bir insanın estetik sorunu en bariz dişler yapılınca gideriliyor. Ağız yapısının, dişlerle uyumunun yanı sıra, dişin rengi de çok önemli. Renk açmak için bir sürü yöntem var eczanelerde ya da süpermarketlerde satılan. Bence en sağlıklısı dişçi nezaretinde olanı.
Şimdi yine evde yapılabilecek yeni bir uygulama çıkmış. Ancak normal uygulamalardan bir farkı var. Beyazlatıcı jel dişlere sürüldükten sonra led ışığı tutularak jelin içindeki ionların aktive olması sağlanıyor. Üstelik 21 dakika yeterliymiş. Denemedim o yüzden tavsiye etmem yanlış olur. Ama zarar vermeden işe yarıyorsa büyük buluş demektir.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Aslı

<$BlogCommenBir solukta okudum kaçırdığım postları. Ve şu Gucci reklamına byıldım doğrusu.

Babetleri süslemeyi düşündüğüm için aşağılardaki post çok hoşuma gitti, şimdi de şu senden bahseden programa gidiyorum.

<$BlogCommen9:21 ÖÖlogCommen  Blogger iremmm

<$BlogCommensüper bir teknik evet bunu gormustum..turkıyede alo siparis hatlarinda da satisi varsi bunun.ama ne kadar etkili acepp :)

<$BlogCommen11:29 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>