gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 18, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoİlk lipstickle tanışmam takriben 13-14 yaşlarında oldu. Boots'dan kendi ellerimle seçtiğim üründen bugüne kadar bir lipstick bağımlısı olarak yaşadım. İsteyerek bağımlı olmadım. Sürdükten sonra hep o yumuşaklığı aradığı için dudaklarım her koşulda her yerde bana ürünü arattı. Her markayı kullandım. Çantalarımda ceketlerimde yedekleriyle dolaştım. Ve şu ana kadar en beğendiğim marka Blistex oldu. Bu postu yazarken, Türkçe sitesini keşfettim. Çok az ürün koymuşlar. Son ürünleri "Bilyeli Dudak Parlatıcısı"nı bir buçuk yıl önce aldım. Kokusundan çok memnun olsam da hissiyatı bana göre değil. Çok fazla nemlendiriyor, parlatıcı kıvamını alıyor. Etkisi çabuk geçiyor. Bulabilenlere eski usul formülden yeni meyvalı karışımları şiddetle öneririm. Özellikle kavunlu bir rüya.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger iremmm

<$BlogCommenben bayildim bu bilye işine :)
muthis...
modayla ilgili olan,yeni cikan,trend olan,kullanisli olmasi onemli diil,guzel gorunen hersey kabulumdur ;)
takıpteyimmm...

<$BlogCommen11:50 ÖSlogCommen  Blogger şahika uğurlu

<$BlogCommenbundan 10 sene kadar önce bilyeli sıvı parlatıcı&nemlendiriciler vardı her yerde bol bol.
sonra birden kayboldular.
annem onların yılmaz bir fanı olarak senelerdir aldığım hiçbir dudak nemlendiricisini (body shop, vb markalı olanlar dahil) beğen(e)medi.
bu markayı nereden edinebilirim acaba?

<$BlogCommen11:43 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenşahika,
siteden ithalatci firmayla baglantiya bir gec nerelerde satiliyor diye. Nisantas Touchdown'in yanindaki drugstoreda da gordum. ben abd'den aldiydim.eski usulden yeni meyveli istersen acilmamisim var. adresini gonderirsen sana seve seve yollarim.
.melis

<$BlogCommen2:21 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>