gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 20, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Stella McCartney'nin Avustralya Target'a hazırladığı koleksiyon için maraton bugün hava atışıyla sabahın körü mağaza girişlerinde başladı. Çeşitli kadın kavgalarına şahit olan günde malların çoğu tükenmiş bile. Bizler burada Türkiye'de hiç böyle bir deneyim yaşamadık. Yani kıyafet almak için sabahlamadık. Ancak ben bu sabah 7'de ebay'deki bir açık artırma için saatlerimi kurmuştum. Son 3 dakikası kıran kırana geçen, adrenalin dolu, dolar artırımlarının havada uçuştuğu bir mücadele sonucu sahadan mağlup ayrılıp uykusuna dönen ben oldum. En azından mağaza yağmacılıkta uykusuzluğa değecek ganimetler oluyor. Ancak burada olduğuma göre bana yine ebay'in yolları taştan.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Sebnem

<$BlogCommenne olacak bizim bu halimiz ya..yani senin benim hakkımda söylemiyorum..genel kadınlar hakkında..hayatta sabahlamam dükkan önlerinde..tabi büyük konuşmamak lazım..bir gün bir bakarsın elimde uyku tulumu yanımda su..kapıların açılmasını bekliyorum:))ama dediğin gibi türkiye de hiç bir kadın bunu yapmaz.sonra dedikodu olur..

<$BlogCommen10:04 ÖÖlogCommen  Blogger Nevzat

<$BlogCommenMarka Target olduğu için bu tip bir olay olmuş bence. Bir de Stella Mc Cartney kendi ismini Target ile nasıl bir araya getirmiş bilemiyorum. Kim bilir belki de Avustralya'da Target imajı farklıdır.

<$BlogCommen12:03 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>