gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 19, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Özellikle ülkemizde genç erkekler hala abilerinden gördükleri reklam panosu gibi dolaşma modasını sürdürmeyi kesemiyorlar. Ancak azınlıktalar. Yine de t-shirtlerin üzerinde hala Paul ve Shark, Aberchrombie ve Fitch, D ve G, Zırt ve Kırt yazılarıyla yürürken karizmanın elinin tersinde durduklarının farkında değiller. Şimdi bu serinin yanına, teknoloji çağına uyumlu bir marka gösterim pazarlama icadı daha geliyor. Kısacası markalar yakamızı bıraksa paçamızı bırakmıyorlar. Zırt ve Kırtla dolaşmayı bırakmış marka esiri insanlar, gösterişi artık cep telefonlarıyla yapabilecekler neyse ki.

Bu marka gösterim pazar açığına hızır gibi yetişenler(şimdilik):

- D ve G'in altın varaklı "Motorola"sı
- Prada'nın imdadına koşan "LG"
- Bu trene yetişen ancak hangi telefonla işbirliği yaptığı bilinmeyen Gucci.

Dev puntolarla her yerimizi saran markalardan kurtulmakla cep telefonu arasındaki dönemde, keşke bu agresif markalar parfümlere biraz boya karıştırsaydı. Boynumuzda Gucci yazılarıyla dolaşıp, marka birşey kullandım kompleksini açıkça beyan ederdik. İnanılmaz bir pazarlama fikri verdim size lüks markalar.
"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>