gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 01, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Fergie, Mischa Barton


Erin Fetherston, Grey Ant, Bruce

Gel-git zamanlarındaki suların yükselmesi kadar ne doğal ne de romantik.
Yüksek bel geliyor, kendiniz kollayın demiştim ki geldi.
Almayayım alana da mani olayım.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Mademoiselle

<$BlogCommenBu yuksek belleri bende hicbir zaman sevmedim. Ama isin tuhafi vucut seklime o kadar cok yakisiyorlar ki!

<$BlogCommen3:10 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgiler mademoiselle,
kiyma kendine lutfen diycem ama, dusuk bel de zaten cok zor bir modeldir..en iyisi tam ortada bitenleri tercih etmek. yuksek icin cok yakisiyo diyosan fotodakilerden daha iyi duruyorsa sende, kim engel olabilir ki?
.melis

<$BlogCommen10:27 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbende giyinmeye başladım yüksek belleri.geçen yazdan beri hemde :) bayağı hoş duruo bende.sevdim.fakat skinnyler kadar iddialı değil.

<$BlogCommen9:51 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>