gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 21, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo2008'in resimli trend haritası Vogue işbirliği ile şekil 1A'da ayağımıza kadar gelmiş.



Şekil 1A

Türkçeyle özetleyecek olursak;
* Hoşgeldin tüyler, güle güle püskül.
* Bay bay balon elbise, merhaba kum saati.
* Şapkalar büyüsün, türban geldiği gibi gitsin.
* Geniş paça kot buyursun, dar kot dışlansın.
* Neon renk yakar, pastel renk havalı yapar.
* Bilekte biten botlar ayaklarda paralansın, babetler tozlu sandıklara kalksın.
* Desenli çoraplar çöpe, yivli taytlar bacağa.
* Parka kalitesini konuştursun, prenses kesim palto tarihteki yerini alsın.

Ve trend insanlığı hayata uyum sağlamak için yeri kredi borçlarına girsin!

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo12h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenbunların hepsini uygulamaya kalksam kredi kartımı ödeyemeyeceğimden dolayı köprüden atardım kendimi..
1-desenli çoraplarım dünya kadar
2-balon etek ve elbise dolu dolabım
3-bütün pantolonlarım skinny..

<$BlogCommen10:29 ÖÖlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenSkinnyden kolay vazgeçmem.
Zaten boyum kısa olduğu için aşırı bol kotlar iyice hobbit gibi gösteriyor.
Kum saati görüntüsü güzeldir.Elimden geldiğince uygulamaya çalışıyorum zaten ;)
Babetlerden de kolay vazgeçeceğimi sanmıyorum.

<$BlogCommen11:46 ÖÖlogCommen  Blogger ilgin

<$BlogCommenskinny jeansler en son giyebileceğim pantalonlardı. gidecekleri için o kadaaaaaaaar mutlu oldum ki anlatamam. leggings desen, hayatım boyunca aklıma ahu tubğa'yı getirdi.

Fakaaat, en güzeli yaşasın büyük şapkalar!! :)

<$BlogCommen2:37 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommenskinny jeans ve leggingsin "out" olması işime gelir. Zira zayıf ama kalçalı bir insanım. babet konusunda ise ben vazgeçebilirim, çok da umrumda olmaz ama kolay kolay gideceğini sanmıyorum...

<$BlogCommen2:09 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommenayrıca birşey soracaktım, demin unuttum...
"yivli tayt" nasıl birşey? resimden de seçemedim tam

<$BlogCommen2:13 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenYivli tayt yerine aslında çorap demek daha doğru olurdu. mesela http://modatrendenin.blogspot.com/2007/09/prada-oraplar.html buradakiler kumaş olarak yivli diyebiliriz. kendinden çizgili olduğu için, desen olarak degil ama bilmem anlatabildim mi?
.melis

<$BlogCommen11:50 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommenhmm anladım ne olduğunu, sağol:)

<$BlogCommen1:05 ÖSlogCommen  Blogger adil adil

<$BlogCommenthank you plog onwer
really this is nice a blog
sohbet
sohbet odasi

<$BlogCommen10:00 ÖSlogCommen  Blogger Can

<$BlogCommenThanks
Best regards
mirc
mirç
mırc
mırç
mircturk
turkmirc
mirc indir
mirc yukle
forum
forum
mirc
turkmirc
turkmirc
turkforum
sohbet

<$BlogCommen2:15 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenteşekkürler
kral oyun
kral oyun
emo resimleri
yemek tarifi

<$BlogCommen10:42 ÖSlogCommen  Blogger Paylaşmaya Dair Herşey

<$BlogCommenminikperi
kraloyun
kral oyun
oyunlar1
rixoyun
rix oyun
fixoyun
fix oyun
oyunlife
oyunmemo
oyunyolu
oyun99
oyun oyna
oyun sitesi
oyun siteleri
oyun ara
oyun
oyunlar
barbie oyunu
barbie oyunları
barbie oyunlar
barbie
winx oyunu
winx club
winx oyunları
winx
bratz oyunu
bratz oyunları
bratz oyunu
giysi oyunu
giydirme oyunu
kıyafet oyunu
giydirme oyunları
giysi oyunları
giysi giydirme oyunu
giysi giydirme oyunları
makyaj oyunları
makyaj oyunu
makyaj yapma oyunları
yemek oyunları
yemek yapma oyunları
pasta oyunları
pasta süsleme oyunları
futbol oyunları
çocuk oyunları
yarış oyunları
boyama oyunları
araba oyunları
araba yarışı oyunları
motor oyunları
basketbol oyunları
beceri oyunları
dövüş oyunları
manken oyunları
komik oyunlar
oda oyunları
spor oyunları
zeka oyunları
yapboz oyunları
cep oyunları
yeni oyunlar
oyunambari
oyuncambazi
oyun sitesi
oyun siteleri
oyun hileleri
hileler
çizgi film
cep oyunu
oyun oyns
oyun oyna
video izle
chip oyun
barbie oyunu
kız oyunları
sue oyunları
güzel oyunlar
pop oyunlar
pop oyun
popoyunlar
popoyun
popoyunları

<$BlogCommen9:03 ÖSlogCommen  Blogger eray

<$BlogCommenYeni Oyunlar
Kral OyUN
Macera Oyunları
beceri Oyunları
Çocuk Oyunları
Zeka Oyunları
Spor Oyunları
Yarış Oyunları
Dövüş Oyunları
Hedef Oyunları
2 oyunculu Oyunlar
Hit oyun

<$BlogCommen12:21 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>