gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 06, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoSenaryo 1:
Sahilde güneşleniyorum. Biraz ileriden dondurmacı geçiyor. Paramı alıp arkasından ayaklarım yanmasın diye geçirdiğim terliklerimle koşuyorum.


Senaro 2
Evimden çıktım. Sitedeki tenis kortuna gittim. Anahtarım ve kredi kartım elimde kaldı. Oynarken eşyalarımı nereye koyacağım?

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Anonymous KürŞAD

<$BlogCommenŞimdilerde gps cihazından gelen bilgileri Google Earth'e yükleyip akşama kadar gezdiğiniz yerleri gösterebiliyormuşsunuz.

<$BlogCommen11:02 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbu da guzelmis. insanin ayakkabidan gayri bir seye ihtiyaci yok gibi.
.melis

<$BlogCommen7:09 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbiz muhendisler icin bunun bir de USB drive'li versiyonunu yapsalar?

<$BlogCommen10:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenUSB yakindir bence. sirf muhendislere degil, hepimize lazim olur.
.melis

<$BlogCommen1:24 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>