gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 08, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoGucci'den "seks satar" sloganını devralan D&G tartışılmayı, olay yaratmayı ve şaşırtmayı seviyor. Reklam temaları diğer markalar tarafından da özenilen D&G'nin light blue parfümü için çektikleri reklam filmi şimdi çok konuşulanlar arasında.
Kadınların "İtalya" ile ilgili tüm duygularını coşturmayı başarıyor.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo10h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenlight blue'u uzun zamandır kullanıyorum...ben hala böyle bir etki sağlayamadım:)))1 şişe daha alayım bari...

<$BlogCommen1:31 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommen:) İlahi Şebnem.

Melis, bana reklam, koy, denizin rengi falan başka bir reklamı hatırlattı.

Dalgalara dalan Sawyer geldi gözümün önüne. Bizim Lost gillerden Sawyer :P

Görüntü klişe ama bu tip reklamlar dediğin gibi her zaman sattırır.

<$BlogCommen6:14 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommeno renk deniz, bu güzellikte insanlar ve italyanca üçgeni parfum icin doğru formül. ama demekki vaad ettigini verememis sebnem istersen dava ac :)
.melis

<$BlogCommen7:06 ÖSlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenkazanırımda:)))

<$BlogCommen9:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmelis bugün gazetede çıkan fotografına bayıldım.saçlarının rengi nefisss...moda blogcularının arasında seni tek geçerim.hergün girip bakıyorum yeni birşeyler girmişmisin diye.reklamdaki adam muhteşem ama ne yazık ki bööle adamlar straight olmuyor.istediğin parmümü kullan.güngör

<$BlogCommen2:14 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenMelis, hafta sonu öyle geçti ki ( Bir anda işkadınından süper vileda kullanan eğlenceli anneye dönüştüm de bu haftasonu) dünkü gazetelere bugünkilerle göz attım. Ve ta ta ta taaam, karşımda Modatrendenin. Diğer moda bloglarını duymamıştım, onları da tanımış oldum ama sen anasayfaya çok yakışmıştın. Ve harika görünüyordun ;)

<$BlogCommen8:54 ÖSlogCommen  Blogger shopkolik

<$BlogCommenmelis, ben de moda bloglariyla ilgili yaziyi internet ortamindan gordum. ozellikle tebrik etmek istedim burdan :) kardes modaci blogculara destegim sonsuz :D

<$BlogCommen3:49 ÖÖlogCommen  Anonymous zeya

<$BlogCommenBen de gördüm gazetede diğer blogları bilmiyordum tek takip ettiğim sendin :) Çok hoşuma gitti. Resmin güzel çıkmış :)
Sevgiler

<$BlogCommen2:17 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommen69 ve 3 boşuna konmamış sanırım :)
müziği bileniniz varmı acaba ?

<$BlogCommen2:34 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommengüngörcüm, süper iltifatlar çok saol.
aslıcım, moral yaptın çoook saol.
shopkolik, bende seni tebrik ediyorum ve liklere ekledim.
zeya, çok saol, takipte olduğun için de özellikle...

reklamın müziği; parlami d'amore mariù
.melis

<$BlogCommen4:41 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>