gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 23, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Ayşe Yazıcıoğlu'nun hazırlayıp sunduğu SkyTürk'deki Cafe.Net programı birkaç yıldır izleyiciyi internet sitelerinden haberdar ediyor ve site sahiplerini tanıtıyor. Bundan bir yıl evvel de Moda Trenden İn!'e yer vermişti Cafe.Net. Geçen haftalarda ise Ayşe Yazıcıoğlu ile Moda Trenden İn! üzerine hoş bir sohbet yaptık. Bu hafta yayınlandı. Teşekkürler Ayşe Hanım.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenMELİSCİĞİM,SENİN BAŞARILARINDAN MUTLULUK DUYUYORUM.PATIĞIN İŞİN TAKDİR EDİLMESİ,FARK EDİLMESİ BENCE ÇOK GÜZEL..
H&M CAVALLI İŞ BİRLİĞİ GÜZEL.AMA DEDİĞİN GİBİ,CAVALLİ ANIMAL KULLANMADAN DURAMAZ.EMİNİM KOLEKSİYONUNDA GENİŞ YER VERECEKTİR.BENİM ŞANSIMADA 18 EYLÜL'DE PARİS'DE OLACAĞIM İÇİN BU KOLEKSİYON'A YETİŞEMEYECEĞİM.BEN GİTTİĞİMDE ÇER ÇÖP KALMIŞ OLACAK.DAHA TAM KOLEKSİYON ÇIKMAMIŞ OLACAK.

<$BlogCommen4:14 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenŞebnemcim, güzel dileklerin ve desteklerin için çok teşekkür.

premier vision'a gidiyorsun heralde.olsun sende saint germain'e gdiersin icin acilir.Hm icin ny'den birilerine siparis vermek gerekecek. ben gidersem de alirim sana.
.melis

<$BlogCommen9:48 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>