gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 27, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoTarihe insanoğlu tarafından işlenen en büyük kot suçu olarak geçen Mom Jeans, JCPenny tarafından yıllar önce üretilmiş. Reklamı çok komik.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Blogger Ned Dorsey

<$BlogCommenAma bu bir SNL reklamı. :) Gerçek ürün var mı ortada onu bilmiyorum. Genelde SNL reklamları uydurulmuş markalar üstüne olur.

Yoksa ürünle dalga geçmek için ismini vererek uyduruk reklam mı çekmişler? Anlayamadım ben. Bir yardım talep etsem.

<$BlogCommen1:25 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmom jeans(yani rahat ama korkunç anne modeller), vakti zamaninda pek çok üretici (Target, Mervyn’s, Wal-Mart, Kohl’s) tarafından yapılmış ancak mom jeans adı altında değil. Saturday night live'da dalga geçmek için JCPenny ismini kullanarak bir hayali reklam çekmiş. Ama JC penny'de de yıllarca bu tip ürünler satılmış. hatta hala satılıyor olabilir,
.melis

<$BlogCommen2:33 ÖSlogCommen  Anonymous turquoise

<$BlogCommenewt hala satiliyor ve hala bunlardan giyen "soccer mom"lar bolca var... ve kimileri gercekten tam reklamda durdugu gibi duruyor.

<$BlogCommen9:06 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenMelis, youtube arada reklamı yüklerken her seferinde ekrana gelen koca bir popoda durdu, çatladım gülmekten.

Mom olmaktan utandum yahu ;P

<$BlogCommen9:01 ÖSlogCommen  Blogger TugCe

<$BlogCommenSelam tekrar,
Blograzzi kullaniyormusun bilmiyorum ama orda blogun eklenmis, bence gidip sahiplen :)

<$BlogCommen9:48 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaslicim 9 ogun yiyorum diyorsun, bu bir isaret mi acaba?

tugcecim, gittim baktim siteye sen dedikten sonra. benim sahiplenmem icin kendi siteme bir log koymam lazimmis. bu bana cok ters geldi. o yuzden bosverdim.
.melis

<$BlogCommen8:23 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenAman ha! Hahaha. Allah korusun desem?

Şaşıracaksın ama ben hamileyken 1 öğün bile yemedim ilk 3 ay, offf hatırlıyorum da korkunçtu.

Anlayacağın, iştah açıksa nor problem :)

<$BlogCommen11:52 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>