gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 15, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoKanye West bundan sonra moda ikonumdur. Kendisi yenilikçi ve ilericidir. Ayrıca eski değerlere sahip çıkar (sarı dijital saat). Her tadı stiline yansıtmayı ustalıkla başarır (takriben 5 tat var üstünde). Kah 80'ler, kah komando esintileri ile bling bling jenerasyonunun bayrağını dalgalandıran müzisyen para sevgisini hırkasına işlettiği $(dolar) sembolüyle yaşatmak ister. En önemli stil ürünü ise, Türkiye'deki en dandik lunaparkta bile bulunamayacak panjurlu gözlüklerdir. Bu gözlükler "Stronger" klibinde çok yakından incelenebilir.
"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger KADRİYE

<$BlogCommenKüçükken aynı gözlüğün siyahı dayımda vardı ve benim o gözlükle çekilmiş bir fotom var. Klipte gördüğümde dayıma gözlüğün durup durmadığını sordum ancak yerinde yeller esiyormuş....

<$BlogCommen8:10 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenEeee nasıl derler.

OH MAY GAAAADDDD !

<$BlogCommen8:50 ÖSlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenayyy o gözlükler 80lerde bir klipte vardı..hep benim olmasını hayal etmiştim o zamanlar...

<$BlogCommen12:10 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensüpper bir adam. ölüyoruz bitiyoruz kendisine.

<$BlogCommen9:02 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenkanye west rave olmuş da haberimiz yok.

<$BlogCommen5:02 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>