gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 03, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Vogue Paris kabuslarımı geri getirmek için elinden geleni yapmış. Logodan çoraba kadar leopar bu kış ciddi ciddi geliyor.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Blogger Aslı

<$BlogCommenKapağın kurgusu güzel ama hakkını vermeli.

Leopar kaç senedir geliyor sözde ama bu kış ne olur bilmem.

En son Leopar bir ayakkabı almıştım, babet, hala onlar bana ben onlara birbirimize bakıyoruz.

<$BlogCommen11:53 ÖÖlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenoooo ben şimdiden 4 leopar ayakkabı sahibi oldum.ama kıyafette cesaret edemem.banu alkan gibi olmak istemem..sadece ayakkabı..belki çorap..calzedonia'da bu kış var..hemde pek güzeller..

<$BlogCommen1:55 ÖSlogCommen  Anonymous zeya

<$BlogCommenbenim hiç leopar kıyafetim aksesuarım yok pek de sevmem . Eğer bu kış leoparlara bürünürsem işte moda'nın gücü diyeceğim :):)
Aslında pembe ile yanyana fena olmuyor ya gözüm mü alışıyor ne???

<$BlogCommen5:32 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenFazla abartılı durduğunu düşünüyorum :)
Ama burnu açık ayakkabılarda bu desen çok iyi duruyor.

<$BlogCommen4:04 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommeniste moda dergileri ve gorsellerin gucu. hersey gozumuzun alismasina bakar.. alistimada bir kac tekrardan sonra yerlesir.
fakat ben ayakkabi cizmesine de dayanamiyorum o ayri..
.melis

<$BlogCommen1:15 ÖSlogCommen  Blogger evren

<$BlogCommenleopar sadce banu alkan kostümü gibi kullanılmıyor. leopar , bengal kaplanı baskılı tirkolar ya da varak parlak leopar baskılı trikolar epeyce var . artık leopardan sonrada yılanlara , yılan baskılara da alışırsınız...

<$BlogCommen12:05 ÖÖlogCommen  Anonymous erika

<$BlogCommenleopar her zaman satar. alıcısı bellidir. illaki her sezonda olur. ama artık çok sıktı.. ne kadar güzel desenler yapıyorlar kumaşlara. leopar giydim çok vampım olayını anlayamıyorum. lakin ayakkabıda ve yeri geldiğinde çok da hoş duruyor dimi ama .

<$BlogCommen1:13 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>