gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 14, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoNew York moda haftasının en çok konuşulan ismi yine Marc Jacobs oldu. Kendi adını taşıyan koleksiyonunu sergileyen Jacobs, bu kez;
1- Şova geç başlamak (2 saat),
2- Geç başlama sebebi olarak bir otelin barında içmek (yeni rehabilitasyondan çıkmıştı),
3- Moda yazarları tarafından hiç beğenilmeyen bir defile sunmak,
4- Moda şovunu tersten sunmak(önce selam verdi, sonra mankenler toplu yürüdü, sonra teker teker yürüdüler) gibi konulardan herkesin dilinde.


Şimdi Jacobs bir suç işlemişçesine yukarıdaki konulardan özellikle içmekle ilgli olanı yüzünden gecikme yaşanması üzerine dünya medyası tarafından saldırı hedefi haline gelmiş durumda. Çünkü Jacobs defilenin olması gereken saatte görgü tanıklarınca defilenin yapıldığı otelde içerken görüldü. Ama baş tasarımcısı Robert Duffy onun defilenin ertelenişinden itibaren hep yanında olduğunu idda ediyor. Jacobs kendini defileye son 3 gün kaladan beri sadece 20'şer dakikalık uykularla yetindiği, otelin restoranında yemek dahi yemediği ve ofisinde sabahladığını söylemekle savunuyor.

Üstelik New York moda haftasının lokomotifi olan Jacobs, defilesini ya Londra ya da Paris moda haftasına kaydırmayı ciddi şekilde düşündüğünü de dile getiriyor.

Defileyi seyrettim. Ne düşündüm?

- Ravel'in Bolerosu eşliğinde sunulan defile müziğe rağmen hayal kırıklığıydı.
- Eklektik parçalar benim tarzım değil.
- Annanenin dolabından bir takım parçaların farklı giysilerle bir araya gelmesi sonucu çıkan tasarımlar vardı.
- Zincir perakendecilerin bu görünüşleri nasıl kopya edecekleri hususunda oldukça meraktayım.
- Jacobs'ın 2 saat gecikmesi bana koymaz, çünkü defileyi 2 gün sonra bilgisayarımdan izledim. İçkisi rehabilitasyonu beni ilgilendirmez.
- New York moda haftası Jacobs giderse ne yapar diye kaygı duyarım. New York'un yaratıcı ve trendsetter ender tasarımcılardandır Jacobs. Londra ve Paris'de trendsetterlardan bir sürü var.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Trendtastic NY

<$BlogCommenselam melis,marc jacobs defilesi ile butun bu saydiklarin bir yana ben defiledeki ayakkabilara takilmis durumdayim. eger dikkatini cekmediyse trendtastic ny'a beklerim.

<$BlogCommen7:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenviket,
oldukça zor onlarla yürümek gerçekten, zaten bir ara manken takılıp düşüyordu.
.melis

<$BlogCommen11:52 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>