gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 14, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoTime Out New York, New York moda haftasının şehirdeki en önemli etkinlik olmasının verdiği gaz ile son sayısında moda dergilerine sataşıyor.
Vogue'un sayfa olarak rekor sayısını(Eylül) karıştırırken, hep bildikleri ancak şimdi farkettikleri bir gerçekle karşılaşmışlar. "Dergi işe yaramaz. Bakması çok hoş aynı zamanda ilham verici, üstelik ağır (fiziksel olarak da), ancak Vogue Amerikan versiyonunu okuyanlar 727 sayfalık reklam içinden okunacak ve giyilecek şeyleri bulup çıkartmak zorundalar." Time Out'çular daha sonra da kendi hazırladıkları moda dosyasını överek, Vogue'un moda dünyasının kutsal kitabı olduğunu kabul edip, kendilerinin de Prada giymeyen şeytanlar olduğunu ifade etmişler.


Durum karşısında benim düşüncelerim;

- Hemen Time Out New York'u bulmalıyım. Dosyayı yakından incelemeliyim ki, Vogue'a bu kadar laf edip nasıl okunacak bir dosya hazırladıklarına bakmalıyım.

- Time Out'un girizgahında belirttiği konu aslında son 3 aydır beni de kaygılandırmakta. Son zamandaki dergi alışverişimde performansım ortada. Vogue'un ağırlık olarak kırdığı rekor sayısını 27 YTL verip arşivime sırf reklam görmek için katmak istemedim. Zaten isteksizliğimi oradan anlıyorum.

- Bu ay yalnızca İngiliz Glamour almışım. Okumam sadece 1 saat sürdü. Moda açısından okunacak konu bulamadım. Resimlerle idare ettim.

- Deneysel çalışmalar bazen ağır gelse de I-D'ye doğru bir dönüş yapmalıyım.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenBEN DE BAZEN KENDİMİ OKUMA YAZMA BİLMEYEN RESİMLERLE İDARE EDEN KİŞİLERE BENZETİYORUM..O KADAR DERGİ O KADAR SAYFA..DEDİĞİN GİBİ BİR BİLGİ YOK İÇİNDE.

<$BlogCommen3:26 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenesinlikle. Dergilerin okunacak hiç bir yanı kalmadı. Yeni çıkan ürünlerin reklamlarını inceleyebiliyoruz sadece.

Trend kitaplarından şaşmayarak onları çözmek için kafa patlatmak lazım.

<$BlogCommen5:22 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenÇok fazla reklam alıyorlar ve bu dergiyi dergi olmaktan çıkarıyor ama yinede bakması zevkli oluyor.

Bunu başarabilmekte bir marifet olsa gerek :)

<$BlogCommen12:15 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>