gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 11, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Kardeşliğin gücünü ve yüceliğini daha bebekken tek vücutta yakalanan şöhretle anlatan Olsen ikizlerini haber yapmak istemesem de, ikizler gladyatör çizmeleriyle Moda Trenden İn!'de ağırlanmaya layık oldular.



Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Blogger ilginece

<$BlogCommensiz ne düşünürsünüz bilmem ama bu çizmeler bana hep türkiye'ye "çalışmaya" gelen rusları hatırlatıyor nedense.. sevemedim gitti

<$BlogCommen1:40 ÖSlogCommen  Blogger Selin

<$BlogCommenBen de 1.80 ve üzeri kadınlar dışında giyilince beğenmiyorum bu çizmeleri.. Hele kendimde hiç düşünemiyorum- Prada çorap giyerim daha iyi:)

<$BlogCommen3:24 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommençok hoş çok seksi bence:D

<$BlogCommen12:23 ÖÖlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenSağdakini tv de gördüm, yakından korkunç görünüyordu çünkü, parmak arasından tek bant geçiyor ve parmakların görüntüsü korkunç oluyor.

37 numaradan büyük ayaklara önerilmez.

<$BlogCommen1:37 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenKısa boylu kadınlar (benim gibi) ancak süper miniyle filan giymeli.O zaman iyi durur.
Resimde de görüldüğü gibi diz boyu etekle felaket durmuş.
Ama mini etekle süper durmuş.
Seksi bir ayakkabı bence çok hoş duruyor düzgün kullanılırsa.

<$BlogCommen12:37 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbu arada parmak arasi olan yani miniyle giyilmis olan Chanel cizme. almak isteyenlere duyurulur :)

Olsenlere yakismissa ince ve kisa boylu herkese hayli hayli yakisir.
.melis

<$BlogCommen2:17 ÖSlogCommen  Anonymous Bahar

<$BlogCommençok alakasız ama bunları görünce aklıma topuklu Catterpiller botlar geliyor.. onlar da çok sakildi, bunlar da öyle duruyor. hani sandalet işte neden uzatmışsın boyunu o kadar gibi..
bilmiyorum neden sevemediğimi, ama sevmiyorum.

<$BlogCommen3:20 ÖSlogCommen  Blogger mayiastray

<$BlogCommenDiz boyu çizmeler minilerle mükemmel duruyor ancak bu resimdeki çizmeler felaket ötesi, mide bulandırıcı..!

<$BlogCommen4:19 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>