gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 30, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBu kış en çok bu kısa botlardan giyeceğiz. Özellikle bu tarz bağcıklı modeller çok revaçta.




Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Blogger Ned Dorsey

<$BlogCommenŞu 1600'lü yılları falan anlatan filmler olur ya. Define peşine düşen denizciler, yeni kıta bulmanın peşine düşmüş kaptanlar, Jack'ler Sparrow'lar.. Onların ayağındaki ayakkabılara benziyor.

Bir de, nerden duymuştum tam olarak hatırlayamadım şimdi ama, kadın ve erkek ayakkabıları bilmem kaç tarihine kadar aynıymış. Şimdi hatırlayamadığım o tarihi verip "kadın ve erkek ayakkabılarının birbirinden farklılaştırılması" gibi bir "milestone" maddesi hatırlıyorum.
Tabii bu dediklerim Avrupa için geçerli olabilir sadece. Doğununkiler en baştan farklı olabilir. Bilemiyorum.

<$BlogCommen9:39 ÖÖlogCommen  Blogger mayiastray

<$BlogCommenOxford shoes rocks..

<$BlogCommen12:48 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaslında çok rahat gözüküyor... ankle bootz gibi kısa bacaklı arkadaşları (kim onlar?!) şişman göstermeyecektir de.. ama bi türlü sevemedimmm:(

<$BlogCommen3:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenned dorsey,
o kaynağı bir bulsana çok güzel bir bilgi bu söylediğin.

<$BlogCommen11:48 ÖSlogCommen  Blogger Ned Dorsey

<$BlogCommenSayın İsimsiz, :)

Allah bilir nerede gördüm/duydum/okudum... Samanlıkta iğne aramaktan zor gelecek şimdi bunu aramak çoook zor (kaç tane dergi, kitap, bu-şu-o okuyoruz, izliyoruz, dinliyoruz... Ucu kaçıyor). Ama birkaç wikipedia girişini inceleyince belki kaynak bulunur.

<$BlogCommen9:55 ÖÖlogCommen  Blogger zeya

<$BlogCommengittikçe gözüm alışıyor bunlara :):)

<$BlogCommen8:35 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenBen üniversitedeyken de moda olmuştu ve ben gitmiştim bunlardan. Utanç içindeyim. Bir daha asla giymem.

Ben sevemiyorum bunları bir türlü. Selvi boylu değilim diye olabilir tabii...

<$BlogCommen11:40 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenAs the expert, I can assist.

<$BlogCommen5:37 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>