gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 22, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoH&M ve Marimekko bugünün H&M işbirliği anonsudur. Yarın yine farklı bir star isimle değişik bir kategoride işbirliği yapılacaktır. Hatta bence Louboutin bile yakında H&M için özel ayakkabılar tasarlamaya başlarsa şaşırmam. Aksine ben demiştim diye bu satırları referans gösterip, gözünüze sokup, göbeğimi kaşırım.
Peki Marimekko kim? Korkmayın. Ben de tanımıyordum. Taa ki, 2 yıl önce Paris'deki Premiere Vision fuarında Trend Stop adlı trend şirketinin seminerine katılana kadar. E bu kadar dolambaçlı yoldan tanıyınca unutmak zor oluyor. Seminerde Marimekko'dan da bahsedilmemişti tanımam için. Trend Stop'u dinlediğimiz için teşekkür mahiyetinde bir çanta vermişlerdi. İçi kalem, cd, defter ve broşür dolu. İşte Marimekko o çantaydı. 2 yazdır çantayı plaj çantası olarak kullanıyorum. Tanıdınız mı o çantayı beni tanıyan kızlar? Zeynep bak plaja scrabble onunla taşınmıştı?

İskandinav Marimekko ürünlerine de Allah Cavalli bahtı versin de ilk günde tükensin.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>