gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 01, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Göze sürülen farlarda özellikle uçuk mavi ve yeşiller son yıllarda ortadan kalktı. Hatta mavi göze mavi makyaj uygulmaları hiç kalmadı. Ancak farı çok belirgin yapmadan alta sürülecek mavi ya da yeşil bir kalem havayı olduğu gibi yükseltecektir. Öyle bir ışık verir ki nereye ne sürüldüğü bile ilk bakışta anlaşılmaz. Özellikle ela ve kahve gözlere çok yakışır.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Laçin

<$BlogCommenmerhaba melis,yazılarını dikkatle takip edenlerdenim.benim gözlerim de koyu kahve ve altına turkuaz rengi kalem sürdüğüm zaman hakikaten güzel duruyor. ama daha kalıcı olanı guerlain in sürmeleri.Hala satılıyor mu acaba ben alalı çok oldu,bitemedi bir türlü.

<$BlogCommen1:32 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommenevet satılıyorlar ama ben sürmeyi bir türlü beceremiyorum nedense...
benim gözlerim de açık kahve ve büyük. nefti yeşil ya da parlak mavi sürünce çok güzel oluyor. Özellikle de alt çizgiye ipince çekince hem renkli hem de abartısız görünüyor. Zaten kalem kullanmayı far kullanmaya her zaman tercih etmişimdir.. Bu arada Sephora'nın kendi markasına ait parlak kalemleri çok güzel tavsiye ederim...

<$BlogCommen4:13 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenEvet müthiş duruyor.Çoğu zaman uyguluyorum bunu.

<$BlogCommen10:29 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>