gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 30, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBu konu Beyonce'nin bu fotoğrafını görünce aklımı kaşındırdı. Beyonce'nin kotunun J brand olduğunu söylememe gerek yok herhalde herkes bu J brand meselesinde boynuzun kulağı geçtiğini anlamış durumda. Bu resimde dikkati çeken Beyonce'nin iskarpinleri. Geçen sene Balenciaga tarafından çıkartılan ve basında çok pompalanan bu ayakkabıların değeri $4,175.

(Beyonce'nin bu kadar sırıttığına şaşırmayın. Benimde bedavadan müzelik Balenciagalarım olsa 30 dişimi de gösterirdim. )



Beyonce'nin o ayakkabıyı Amerikan Müzik Ödülleri gecesinde paracıklarına kıyıp aldığını düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. Lüks markaların çanta, ayakkabı, elbise ve bilimum ürünlerini zamanın en popüler ünlülerine yağdırdığını biliyoruz.


Sonra biz ünsüzler, onların bu hoş beş kıyafetlerle çekilmiş fotolarına baktırılıyoruz (biliyorsunuz sırf ünlüleri takibi gazlayan meşhur dergiler ve hatta türkçe içerikli bloglar bile var). Sonra gelirimizin yüksek kısmını lüks tüketime yatırmak için can atıyoruz. Bugün İstanbul'da iyi bir semtte oturabilmek için ödenen bir aylık kirayı, gelecek ay nasıl geçineceğimizi bilmeden bu lüks parçalara ayırabiliyoruz. Ve sonuçta lüks tüketimin orta halliye attığı kazığı taksitler halinde ödüyoruz. Borç içinde olmayan yok. Ama çok şükür ki; bir Oscar davetine katılacağı zaman hava atacak bir çantası, tuvaleti, ayakkabısı ya da son model aygıtı var.


Hayatımızın çoğu bu davetlerde geçtiği için gazlanmaya ve almaya devam. "Glamourous" olmazsak dışlanırız neme lazım.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenGercekten cok dogru bir tespit sn. imaj danismani..

Zaten kicina giyecek donu olmayan halkimizin bu tip seylere yaptigi harcamalardan dolayi Turkiye olarak krizden kurtulamiyoruz..

Hos sizde yaptiginiz bu site ile bu tuketime destek oluyorsunuz ya o da ayri

<$BlogCommen10:45 ÖÖlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenNasıl derler. Hay ağzına sağlık... :)

<$BlogCommen11:09 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommentrend, moda, pazar ve populer kultur bireyin sahip olabilecegi butun derinligi "out" ilan edip de kimligi gorunene indirgediginde, bir cift pabuca binlerce dolar veren de, o bir cift pabucu giyene imrenen de eksik olmaz...

egitim sart... :)

<$BlogCommen2:29 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenöncelikle süper süper yorumlar harikasınız.
sonra isimsiz 1,
bu konu tr'ye indirgenemeyecek kadar global bir kaos.
moda o kadar büyük bir ekonomi haline geldi ki ekmek yiyen çok insan var.(ben de onlardan biri)paranızı lükse harcayın hiç demedim. dikkat!
aslicim,
seninde parmaklarina saglik.
isimsiz2,
o kadar guzel ozetlemissizki kisisel stil neredeeeeeeeeee diye bagirip uzerine kaymağını koyup yemek istiyorum.
.melis

<$BlogCommen10:55 ÖSlogCommen  Blogger KelebekNehir

<$BlogCommenBanka reklamlarına dikkat. Tüketin tüketin daha çok tüketin. Daha iyisini hakediyorsun. Sen buna değersin. Tatil için kredi al. canın dürüm çekti kredi al. Canın sıkıldı kredi al. Ekonomik bir felaketin eşiğindeyiz. Banka reklamları çığrından çıktı. Bizi uçuruma davet ediyor.

<$BlogCommen2:27 ÖSlogCommen  Blogger KelebekNehir

<$BlogCommenAyrıca ayakkabılar çooooooook çirkin. 4 bin dolar verirlerse giyerim ancak 3 bine olmaz

<$BlogCommen2:28 ÖSlogCommen  Anonymous Fashinn

<$BlogCommenModa dergileri ve siteleri böyle abuk şeyleri pompalamayı çok severler. Chanel'in 2008 ilkbahar-yaz koleksiyonunda alkol kontrol dedektörlerinden esinlenerek tasarladığı ayakkabılar da bu tarza bir örnek. Aslında öyle çok örnek var ki, saymakla bitmez.

<$BlogCommen9:07 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>