gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 19, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoModa olan parçaları tespit etmek için sokağa çıkmanın yanı sıra en yakın arkadaşlarıma bakmam yetiyor. İşte yağmur çizmelerini trend parçası haline getirerek bir modatrendenin katkısında bulunan sevgili arkadaşlarım ve onların modelliğinde hayat bulan renkli çizmeler.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenmelis selam, bence bu renkli (ve hatta desenli) plastik çizmelerin moda olması süper. insanlar biraz rahat giyinsinler artık :=)

sana şunu sormak istiyorum. chloe'nin eski tarasımcısı phoebe philo'nun şimdi hangi moda evi ile çalıştığını/nerede olduğunu biliyor musun??

<$BlogCommen11:02 ÖÖlogCommen  Blogger deryik

<$BlogCommenH&M en son bu cizmelerin dantel desenlisini yapti... etrafta burberry`den tut cileklisine hepsini goruyorum... puantiye falan tamam da, deseni de abartmamak gerek bence.

sirin gorundukleri bi gercek. hele istanbul yagmurlarinda.

<$BlogCommen1:31 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenphobe philo, bildigim kadariyla avrupa gap'in danismani konumunda.
.melis

<$BlogCommen2:42 ÖSlogCommen  Blogger zeya

<$BlogCommenben bayılıyorum bunlara iyi ki moda oldular içimi açıyorlar valla :)

<$BlogCommen1:01 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenay çok tatlı arkadaşlarınız var. Ayrıca çok şıkıdım olmuşlar.
Leyla

<$BlogCommen12:04 ÖSlogCommen  Anonymous pelin

<$BlogCommenheheh,ayşe şimdi diyecekki ;aa eşofmanla giymiştim yoksa chanel botlarım çok guzeller...

ayy mel iyiki koymuşsun bu resmi,süper!

<$BlogCommen5:29 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>