gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 11, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBugün ben tasarım şanslısıyım.

Çünkü bugün Elvan Dink'in kendi elcağızlarıyla "kişiye(bana) özel" tasarladığı t-shirt'ümü teslim aldım. Sadece istediğim şeyin fotoğrafını gönderdim, çok kısa süre sonra nurtopu gibi bir t-shirt'üm oldu, üstelik Elvan Dink'in çizimi ile.

"Kişiye özel" hizmetini tam olarak yansıtan tasarımcı istediğiniz her şeyi t-shirt, kot ve çanta üzerine çiziyor. Bu arada tshirtlere baskı yapmıyor, tamamıyla kendi elleriyle çiziyor. İlkokul 5'ten beri resim çizen tasarımcı sayesinde, üzerinizde bir tabloyla gezme şansı bulabilirsiniz.


Dink'in hazırladığı bu t-shirtler için sıraya girmek lazım. Şayet yaklaşan yeni yıl için özel birine özel bir hediye onun ellerinden çıkmalı. Kendini özel hissetmek ve hissettirmek isteyenler deneyiniz.



Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger mayiastray

<$BlogCommenhmm süper hatta harika ve hırs yaptım ilkokuldaki denemelerimden sonra ben de yapıcam yeniden..çok iyi..güzelmiş..

<$BlogCommen11:59 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommensüper görünüyorlar :)

<$BlogCommen1:12 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>