gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 02, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoÖzellikle jean giyildiğinde aşağıdaki manzarayı problem olarak gören cin fikirliler, "don gözüktürmeyici"yi üretttiler. "Hip-T" yani "popo t-shirt"ü sadece donun gözükmemesi için değil, aynı zamanda bayıldığım ingilizce özdeyiş olan muffin top(jean'in üzerinden fırlamış bel kenar yağları) problemi için de kullanılabiliyor.





Ve işte çözüm olan Hip-T burada devreye giriyor:




Böyle bir bez parçasına iyi bir pazarlamayla bu isim veriliyor. Bir probleme değinip çözüm üretilince gerekli bir ürün gibi gözüküyor. Halbuki içe giyilecek uzun bir t-shirt'e böyle bir görev verilse seve seve yapacaktır.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
OpenID dilayra

<$BlogCommenben genelde, üşüdüğüm zaman falan belime paşminamı sarıyorum, aynen böyle oluyor:)

<$BlogCommen10:47 ÖÖlogCommen  Blogger şahika uğurlu

<$BlogCommenben içime uzuncana, hatta mümkünse babydoll kılıklı bir t-shirt giyiyorum ve bir taşla üç kuş vuruyorum:
hem donum bende gizli kalıyor, hem yağlarım kamufle oluyor, hem de belimden yediğim soğuk (ve onun bana sancı formatında dönme olasılığı) azalıyor.

<$BlogCommen12:18 ÖSlogCommen  Anonymous Aslifesli

<$BlogCommen:) süper bi buluş

<$BlogCommen3:45 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommenİyi bari ben zaten bu şekilde şal, örtü, t-shirt, çıtçıtlı body, ne bulursam kullanıyordum. Üşümesin tabi millet yaaa!...

<$BlogCommen4:41 ÖSlogCommen  Anonymous www.tuttosuzeya.blogspot.com

<$BlogCommenben straplez penye kullanıyorum bu işe :):)

<$BlogCommen6:30 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenÇıtçıtlı badiii !!!

<$BlogCommen6:32 ÖSlogCommen  Blogger ayshop

<$BlogCommenbunlar aynı hamileyken giydiğim jeanlere benziyor : )

<$BlogCommen11:56 ÖSlogCommen  Anonymous ösgürkıs

<$BlogCommenben bunu 2 senedir straplez badiyle yapıorummmm:))))

<$BlogCommen10:32 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>