gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 29, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Betsey Johnson'dan felaket bir ayakkabı. $300. Küpeleri de var.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Blogger bembi

<$BlogCommenbiyk! korkunç :S

<$BlogCommen2:46 ÖSlogCommen  Blogger Trendtastic NY

<$BlogCommenbence de gercekten korkuncmus:)

<$BlogCommen4:49 ÖSlogCommen  Blogger mayiastray

<$BlogCommenbu kadından farklı birşey beklemezdim : )

<$BlogCommen10:57 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenBerbat ama severim ben Aysel Gürel kılıklıyı :P

<$BlogCommen11:36 ÖSlogCommen  Anonymous ayshop

<$BlogCommenBence ayakta görmek lazım. Sıradışı şeyleri severim ben : )

<$BlogCommen9:32 ÖSlogCommen  Blogger Yeliz

<$BlogCommenbende sevemedim, giymem :)

<$BlogCommen2:10 ÖSlogCommen  Anonymous Fashinn

<$BlogCommenbelkimaskeli bir baloda ya da cadılar bayramında giyilebilir; ama o kadar :)

<$BlogCommen12:56 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>