gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 02, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBu ürünler önce beynimizdeki açlık duyularını doyuruyor daha sonra göz zevkini ve daha sonra da neresi için yapılmışsa oraya iyi geliyor. İnsan çantasından o mini tartoleti çıkartıp sürerken bile mini mutluluk yaşar.

Mini tartolet lipstick:


Truffle lipstick:


Çikolatalı tatlar eşiliğinde banyo seti:


Lezzet bombaları:

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo10h4>
Blogger Hüma

<$BlogCommenbunlara bayıldım...

bu arada hergün mutlaka okuyorum. süpersin!

<$BlogCommen7:34 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbunlar süper nerden bulabiliriz??

<$BlogCommen7:44 ÖSlogCommen  Blogger canan

<$BlogCommenUff harika şeyler bunlarr, daha önce hiç görmemiştim. Türkiye de var mı, ya da online satın alabiliyomuyuz? Sevgilime o banyo setini almam lazım.

<$BlogCommen11:48 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenpembe fontlarla yazilar linktir arkadaslar, oralardan alabilirsiniz.TR'de yok bildigim kadariyla.
.melis

<$BlogCommen1:58 ÖSlogCommen  Blogger diLék

<$BlogCommensüper bunlar yaaa bayıldımm ((:

<$BlogCommen9:02 ÖSlogCommen  Blogger clm

<$BlogCommenya bunların yanında bide gerçeklerinden almak lazım.görünce bile acıkıyor insan:)

<$BlogCommen5:00 ÖSlogCommen  Blogger Yeliz

<$BlogCommenKanyon'da bir yer var sanırım bunlardan satan sinema çıkışı göz ucuyla görmüştüm sanki:)

<$BlogCommen2:54 ÖSlogCommen  Anonymous Bahar

<$BlogCommenFresh line... Ama bunlar başka bir marka diye düşünüyorum. Fresh Line'da hiç lipstick görmedim.. Ama pasta şeklinde sabunlar fln var ;)

<$BlogCommen4:37 ÖSlogCommen  Blogger deryik

<$BlogCommenben arkadaşıma truffle olandan almıştım, portakallı bi lipstick vardı içinde. umarım kullanıyodur yoksa kendime değil de ona aldığıma pişman olucam :)

<$BlogCommen3:14 ÖSlogCommen  Blogger Quentins

<$BlogCommenLush'tan da muffin görünümlü banyo köpükleri ve sabunlar bulabilirsiniz.

<$BlogCommen10:19 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>