gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 29, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

Hürriyet'in Cuma ekinde Moda Trenden İn blogunun bloggerı olarak 2008 yazının top 5'ini sıraladım. Rabia Zamur hanıma sizlerin huzurunda güzel haber için teşekkür ederim.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Anonymous ali

<$BlogCommenteşekkürler

<$BlogCommen6:03 ÖSlogCommen  Blogger özge kelebek

<$BlogCommentavsiyeleriniz çok güzel teşekkürler

<$BlogCommen10:17 ÖÖlogCommen  Blogger Zulkijora

<$BlogCommenAttention!

<$BlogCommen3:29 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenMelis'ciğim, tebrik ederim, ilk in tam isbat. Bu arada ilk beşini yaz gardrobuma şimdiden eklemiş biri olarak hem fikir olduğumuz için çok mutluyum. Saks rengi ayakkabılarımı da bugün alıp tamamladım. Favorim beyaz kotum ve sarı bluzumla bu ayakkabıları giymek olacak.

<$BlogCommen5:24 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenherkese teşekkürler öncelikle...
aslicim canim yazın tarifi olarak üstüne trendleri giymiş bir şekilde foto gönderirisen, ordan burdan parçalarla tasvire gerek kalmadan seni direk koyariz. İşte yaz trendleri diye..ciddiyim..fotonu beklerim.
.melis

<$BlogCommen11:50 ÖSlogCommen  Blogger Yeliz

<$BlogCommenMelis, tebrik ederim, bence sen kendi fotoğrafını da koy artık şöyle trend kıyafetlerinle bekliyoruz:)

sevgiler

<$BlogCommen12:19 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenHa ha ha ! Melis ben berbat bir manken olurum ama en kısa zamanda bloguma hangi fikirlerden ne eklediğimi gözteren bir post yazacağım. Bir kaç bluzum daha var dikilecek, onlar çıksın öncelikle.

Bu arada bir önceki yorumda isabet yazmaya çalışmıştım, okuyunca ne yazdığımı kendim bile anlamadım :)

<$BlogCommen10:01 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>