gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 27, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Sephora son gönderdiği e-mail'ının başlığını "Why we're addicted to Dior"- "Neden Dior'a bağımlıyız" şeklinde atıp, mail içinde Dior ürünlerini sergilemişken, ben de Sephora'nın niye öyle bir başlık atıp ürünlere takıldığının Türkçe açıklamasını yapmak istedim.

1- Dior'a bağımlıyız, çünkü bu maili atmak için güzel bir ücret aldık.

2- Dior'a bağımlıyız, çünkü bu maili atarak güzel bir ücret almayı planlıyoruz.

3- Dior'a bağımlıyız, çünkü yeni ruj çıkarttılar, -mikro polimerler ve sıkıştırılmış pudralı haliyle devrim niteliğinde, üstelik suda çıkmıyor- onun reklamını yaparken tüm Dior ürünlerini toparlayalım dedik. Reklamı tutkumuzla taçlandırdık.

4- Dior'a bağımlıyız, çünkü aramızda para ilişkisi olmasa bile rimeli (Diorshow) o kadar iyi ki; yiğidin hakkını yiğide vermek gerek.

5- Dior'a bağımlıyız, çünkü parfümün ismi bu.

6- Dior'a bağımlıyız, çünkü laci ojeleri çıkarttılar. Etrafta görmesek de, bu oje renginin tutulduğuna dair yaratılan efsaneyi sevdik. (Sahi nerede laciler? Ben bile daha almadım.)

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger SHOPKOLIK

<$BlogCommenmelis - ben hemen soyleyim...chanel'de! dior'u bilmem ama chanel'in bahar icin cikardiklari arasinda. ben acaip begendim. benim blogda konuyla alakasiz bir resimde parmagimin ucu gorunuyor. hatta not etmistim numarisini falan resmin ustune :P

<$BlogCommen4:47 ÖSlogCommen  Blogger SHOPKOLIK

<$BlogCommenbu arada reklam amacli degil comment'im, dior/sephora iliskisi gibi degil yani yukaridaki comment :D

<$BlogCommen4:48 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenben de yazmistim chanel'inkileri ama renk olarak daha lacileri burda kimmmse kullanmiyor. 100 yil flormar 319 suren turk kadini simdi anca kirmizi parmakli oldu. renklerdirmek icin daha asirlar lazim :)
e chanel'i yine reklam ettik. chanel- chanel- chanel..hatta cok reklam oldu :)
.melis

<$BlogCommen7:06 ÖSlogCommen  Blogger SHOPKOLIK

<$BlogCommenmelis...orada yoksa yollayabilirim istersen sana :) farkli olmak her zaman guzel birsey. gerci burada da kullanan cok az var. herkes cesaret edemiyor. ama chanel chanel chanel mavi oje mavi oje mavi oje her zaman icin kisa tirnakta kullanilmali...benim tirnaklarimi idare edemeyim makasi vurdugum zamanlarda danistigim renk oldu...

(hihii google amca gelince cok sevinecek bu olaya :D)

<$BlogCommen9:32 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>