gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeNisan 24, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoDeliye hergün bayram gibi ilan edilmesi gereken dünya gününü geçen gün dünyaya pek çaktırmadan kutladığımız için moda ve güzellik siteleri organik ürünlere yüklendiler bu hafta. Hazır organik piyasası acayip bir şekilde ivme kazanmışken, kılık kıyafete de yansımaya başlayan örnekler özellikle kozmetikte coşmuş durumda. Türk polisi yakalar şeklinde ABD Vogue da saç, baş, cilt, makyaj ürünlerinin organiklerini kıstırmış.

REN, Weleda, Stella McCartney, Hamadi, Rich-Hippie, Josie Maran, Pureology, Dr. Hauschka isimli bir sürü tanıdık tanımadık(çoğu hiç duymadık bile) marka bu işe paralarını vermişler. Bizden de aynı şeyi talep ediyorlar tabii.

Ben sitede bahsedilen 50 tane markadan bir tek REN'i denemiştim. Üstelik tanıtılan ürün değildi ama 5-6 farklı hayal kutusuydu onlar. Çok memnun kalmamıştım. Ancak cilt işte. Birine yarayan diğerine iyi gelmeyebiliyor. Bu işi anlamanın yolu denemekten geçiyorsa buna da ömür ve para ve denek cilt vefa etmiyor. Cilt doktorlarında da genelde 3-5 marka var. Biraz egzantrik bir markayı sorduğunuzda tanımıyor. O yüzden neye tutunuyorsak sıkı sıkı sarılıyoruz.

Ancak "Ben şunun şusunu kullandım ve önüme gelene tavsiye ediyorum" diyorsanız (organik olmasına gerek yok), işte önünüze geldik. Memnuniyetten sizi ihya eden ürünleri yorumlayın sevincimiz ve paramız artarak çoğalsın.
Modatrendenin Kozmetik Bankası (yüksek faizli, sıkı ciltli, yaşlandırmaz)

Not: Hatta ilk yorumu da ben bir arkadaşım yerine bırakıyorum. İlk defa Modatrendenin ekranlarında kendin pişir kendi ye durumu oluyor.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenarkadasim pelin'in bizlere anlata anlata bitiremediği(bu arada ürün gerçekten bitmiyor) Alvin Connor (deniz tuzunu da madde olaraktan içinde ihtiva eden) deodoran sadece dilbilgisinin güzelliğinden, anlatımın ısrarcı, ikna edici ve akıcılığından ötürü şimdi hepimizin tuvalet masalarında konuşlanmış durumda. Ben de son zamanda bundan memnunum kardeşim.
Bu arada "seçkin" eczanelerde bulunabiliyor :)
.melis (aslında pelin'den)

<$BlogCommen11:08 ÖSlogCommen  Blogger gwen + cats

<$BlogCommenaçıkçası pelin'in bahsettiklerini ben de bilmiyorum. öte yandan benim gibi orta gelir grubuna mensup hiç kimsenin de bileceğini sanmıyorum. maalesef -haklı olarak- kozmetik söz konusu olunca ucuza kaçıyoruz. :s
diğer yandan uzun senelerdir pleva adında bir cilt hastalığıyla haşır neşir olmaktayım ve doktorun dediğine göre de ömrüm boyunca böyle olacakmış. :) bu hastalık sayesinde hiç bir kozmetik malzemesini kullanamıyorum. dolayısıyla bu durum beni evde gayet organik kozmetikler üretmeye yöneltti. bu yaptıklarım seçkin eczanelerde değil ama kendi sitemde olacak çok yakında :o

<$BlogCommen10:59 ÖÖlogCommen  Blogger redrabbit

<$BlogCommenBen de LOGONA isimli Alman malı organşk saç boyalarını önereyim o zaman..Bu boya -Almanya'da kına diye satılıyor- tamamen organik,hiç bir kimyasal ve petrol ürünleri içermiyor.Tamamen ot karışımı..Bu karışımı ister soğan suyuyla ister papatya suyu ya da çay suyuyla sulandırıp kafanıza sürüyorsunuz ve (biraz uzun) bekletiyorsunuz..Ben saçımı bugüne kadar hiç kimyasallarla boyamadığım için süper tuttu ve hafif bir kestanelik,kızıllık verdi..Hatta aralardan çıkan beyazlarım boya sonrası (2,5 ay oldu) hala kızılımsı ..Galatasaray'daki Kırk Ambar ekolojik marketten aldım ..Tavsiye ederim..

<$BlogCommen3:56 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>